Saturday, December 10, 2011

Contoh Melayu Yang X Tahu Bersyukur!! Part 1..

berikut adalah gambar org-org melayu yg tidak tahu bersyukur..ape la nk jadi ngn diorg ni..kenape kene jd mcm ni..sedih melihatkan mereka ini..tidak kah mereka sedar dengan penipuan-penipuan yg dilakukan oleh DAP?? Tidak kah mereka sedar dengan penghinaan -penghinaan yg dilakukan?? contohnye..


lihat penghinaan yg dilakukan mereka..jd kenapa melayu-melayu perlu lg dgn bangganye mengisytiharkan mereka setia bersame DAP?? Mengape??

Ape Pendapat Anda??

Part 2 Menyusul..


5 comments:

  1. Itu bodoh punya melayu...ada masyuklah...ini melayu2 yang dah kena jual..tapi betul ke mereka tu melayu..ataupun pendatang tanpa izin..????

    ReplyDelete
  2. siasat jgn tak siasat, kalau dah jelas, kasi pulas leher aje

    ReplyDelete
  3. Itu adalah melayu yang mudah dibeli dengan wang dan harta!! mereka sanggup gadai maruah melayu semata-mata untuk kemewahan.

    ReplyDelete
  4. semua tu dah dibagi makan daging babi tu..tu yang perangai macam babi jugak...

    ReplyDelete
  5. Melayu ni salah satu perangainya suka jadi lain dari yg lain. Mereka juga suka dipuji, apalagi kalau yg memuji itu bangsa asing.

    Apabila ada bangsa asing memuji dgn mengatakan " awak ni berlainan dari org Melayu lain ... fikiran awak terbuka tak mcm org Melayu", maka mereka akan berasa tersangat seronok dan sanggup melakukan apa saja sebab nk kekalkan sifat berlainan dari org Melayu lain.

    Agaknya inilah taktik yg digunakan oleh DAP utk mendapat sokongan dari Melayu yg kurang self-esteeem dan syok sendiri ni.

    ReplyDelete