Friday, January 18, 2013

7 comments:

  1. alhamdilillah. Ustaz fb telah menyelamatkan seorang wanita dan telah memeluk agama Islam serta tidak melakukan apa-apa maksiat sebelum kahwin. JANGAN JADI SPT SAUDARA2 KITA YG TIBAI BINI KAWAN SEBELUM KAHWIN , BILA DITANGKAP TAK MENGAKU, TAPI LAST2 KAHWIN.APA NAK KATA PUAK TU? NAK SOROK LAGI KE, BANGKAI BABI BELUM DILIHAT SUDAH NAK MUNTAH, APA JADI BILA DILIHAT. KALAU NAK TAHU TANYA MAT SABU DGN BADRULAMIN [ YANG SAHIH ] DAN YANG TAK BERAPA SAHIH LAGI TANYA ANWAR ATAU NALLAKARUPPAN.

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru ustad. wa caya lu..

    ReplyDelete
  3. Ade ke kes ustaz badrul amin didakwa di mahkamah? X der dgr plk yer. Tp kes us fathul bari ni sah2 2 caj kena ni, poligami tnpa kbenaran & kahwin di luar negara tanpa kbenaran.

    ReplyDelete
  4. kahwin je ler kat malaysia... xsalahkan? knape takut ke? laa nk takutkan ape nyer? kan lelaki boley kawin lebey dri stu? wlau ape pun tahniah pngantin bru... jgn bengang kan gologan yg ade gelaran USTAZ
    dan teruskan berdakwah...

    ReplyDelete
  5. nape tak nasihatkan perempuan tu masuk islam dulu? nape nak tergesa-gesa? mmg la tindakan ustaz fb baik tapi segala alasan tu tak masuk akal!

    ReplyDelete
  6. teruskan berdakwah dengan orang jahil ustaz!sekali kalah, bukan bermaksud ustaz akan lebih teruk & serba x kena! ini adalah cabaran ke arah pemimpin & aktivis yg terbaik! Dr Mahathir pun pernah kalah teruk suatu masa dulu.. tapi belajarlah bagaimana beliau naik & dihormati negara2 luar hingga sekarang

    ReplyDelete
  7. IBU DITA .(Karyawan) terimah kasih banyak Aki atas bantuanya anka ghoib AKI RANGGONG benar-benar tembus mohon maaf AKI ini pengalaman saya...waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka toto...dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar manpus dalam hati kecil saya....dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk...hingga akhirnya saya di kasih inpo teman untuk menjadi member AKI RANGGONG hasil angka ritual ghoib yang di kasih AKI kirim ternyata jitu...akhirnya terbayar hutang saya ini dan saya Membeli 8 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalam saya...untuk yang mau mencoba angka ghoib dari AKI RANGGONG silahkan hub/sms di nomor ( 085-222-967-279 ) ngak usah ragu-ragu...karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI RANGGONG..salam bahagia...!!!





    IBU DITA .(Karyawan) terimah kasih banyak Aki atas bantuanya anka ghoib AKI RANGGONG benar-benar tembus mohon maaf AKI ini pengalaman saya...waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka toto...dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar manpus dalam hati kecil saya....dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk...hingga akhirnya saya di kasih inpo teman untuk menjadi member AKI RANGGONG hasil angka ritual ghoib yang di kasih AKI kirim ternyata jitu...akhirnya terbayar hutang saya ini dan saya Membeli 8 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalam saya...untuk yang mau mencoba angka ghoib dari AKI RANGGONG silahkan hub/sms di nomor ( 085-222-967-279 ) ngak usah ragu-ragu...karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI RANGGONG..salam bahagia...!!!

    ReplyDelete