Monday, January 7, 2013

Isu Silap Kira Undi: Bekas Naib Presiden DAP Desak Guan Eng Letak Jawatan!!!



Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng perlu memikul tanggungjawab dengan melepaskan jawatannya, bukan terus menjadikan orang lain sebagai 'kambing hitam' ekoran kesilapan dalam pengiraan undi pemilihan Jawatankuasa Kerja Pusat (CEC) baru-baru ini.

Bekas Naib Pengerusi DAP, Tunku Abdul Aziz Tunku Ibrahim berkata, sebagai seorang yang sentiasa bercakap tentang integriti dan ketelusan, Guan Eng harus berani memikul beban tersebut.

Menurutnya, jawapan bersahaja Ketua Menteri Pulau Pinang itu tempoh hari bahawa beliau tidak pasti bagaimana kejadian tersebut boleh berlaku adalah sesuatu yang tidak boleh diterima.

"Jika benar beliau seorang pemimpin yang baik dan mempunyai moral yang tinggi, beliau sendiri harus meletak jawatan dalam DAP.-UTUSAN


3 comments:

  1. Ini olang yang suka tipu...mana ada brani mau lepas jawatan. Apek tong kang (tahi) lah katakan.

    ReplyDelete
  2. Apa salah itu DAP kasi korban itu sekor Babi maa!!! Nanti itu Melayu..Melayu Bodoh sama macam itu PAS pecaya sama DAP itu Malaysia Malaysian maa!! Lagi itu Melayu kita kasi naik bukan No. 1 maa!!! tapi 20 maa!!! Lagi satu itu Melayu pun bukan tulin punya Melayu maa!!! itu Melayu Celup Cina juga maa!! he! he! he!
    AWAS SIAPA TERTIPU DAN MENIPU???????????????????

    ReplyDelete
  3. zairil tu suruh baca al fatihah pun ntah tau ntah tidak, surh mengucap pun... i doubt it !!! dia salah masuk agama, parti politik yg dia masuk tu mmg betul la.. kalau nak sembahyang (kalau reti la sembayang) suruh ikut imam dia lim guan eng babi.

    ReplyDelete