Sunday, September 4, 2011

6 comments:

  1. so.....itukan kempen untuk memancing undi....tak kan tak tahu kot.....kalau kalid gereja boleh per gereja...n.ajis boleh pergi kuil budha rasmikan patung terbesar di Malaysia...amacam ? pewari wasiat ni jeles kot....hahahaha

    ReplyDelete
  2. elok la tu...dekat dengan hindu...ketua umno pun kuat membelit...

    ReplyDelete
  3. UNTUK MEREKA YANG BEBAL (BHG 1)

    British telah berjaya dihambat keluar dari Tanah Melayu kerana anak semua bangsa telah bangun mengangkat senjata melawan mereka. Perjuangan angkat senjata ini adalah fakta sejarah. Fakta yang selama ini telah cuba ditenggelamkan oleh UMNO. Niat busuk menenggelamkan fakta ini bertujuan untuk menipu orang ramai agar percaya bahawa gerombolan UMNO sahaja yang berhak menjadi 'raja’ memerintah Tanah Melayu/Malaysia sampai hari kiamat.

    Semenjak tahun 1958 UMNO telah ke hulu ke hilir menjajakan ikan busuk – Merdeka dicapai tanpa tumpah darah. Setiap bulan Ogos UMNO jadi mamai dengan kesah-kesah dongeng tentang bagaimana mereka menentang gerila Pembebasan Rakyat Malaya yang dipimpin oleh Parti Komunis Malaya (PKM). UMNO agak bebal kerana kesah kesah dongeng ini membuktikan bahawa mereka - dalam Bahasa Inggerisnya menjadi British’s running dog atau anjing suruhan British. Rakyat Tanah Melayu bangun menentang British tetapi UMNO menentang orang yang menentang British. Jelas ini perbuatan dan kerja barua British.


    Masih tak faham..baca seterusnya klik sini

    ReplyDelete
  4. bodoh n bangang la ko hashim

    ReplyDelete
  5. timbalan pre pas - penyembah dajjak ambil wuduk guna air puki normah


    umat2 pas komunis peliwat, penzina penghuni neraka jahanan.,

    ReplyDelete