Saturday, April 23, 2011

DR. LO'LO RELA MATI PERTAHANKAN ANWAR!!

DR. LO'LO HAJI GHAZALI.. Salah seorang Pemimpin PAS Pro Erdogan dilihat beriya2 mempertahankan Anwar dalam menangkis persoalan lelaki di dalam Video Seks Ketua Pembangkang itu. Beliau yang juga merupakan Ahli Parlimen Titiwangsa merupakan antara beberapa Pemimpin PAS yang acap kali 'menembak' pihak lawan di Twitter dan melambung2 Anwar sejak hari pertama Video tersebut dibongkar oleh Datuk Eskay. Hampir setiap hari beliau akan membalas semula tiap2 individu yang cuba mengaitkan Video Seks tersebut dengan Anwar. Bela Anwar Ibrahim mengalahkan Pemimpin PKR. Agaknya beliau terlupa bahawa beliau adalah Pemimpin dari Parti PAS.

Jika mana2 individu yang pertama kali menemui dan mengenali anak Dato' Haji Ghazali ini, sudah pasti individu tersebut beranggapan beliau adalah Pemimpin PKR. Orang daripada suka sampai naik menyampah pula dengan tindakan Dr. Lo'lo 'overdose' membela Diktator PKR itu. Apa yang menyebabkan Dr. Lo'lo beriya2 benar membela Anwar? Tatkala Hadi Awang diserang beberapa orang PAS yang mendesak Presiden PAS itu meletak jawatan, tidak pula Dr. Lo'lo mempertahankannya.

Atau Dr. Lo'lo juga tergolong dalam Kumpulan yang akan mengguling kepimpinan Hadi Awang. Dr. Lo'lo yang juga tidak 'sebulu' dengan Nuridah Mohd Salleh (Ketua Dewan Muslimat PAS) ini sedang bertarung nyawa menghadapi Penyakit Kanser yang sekian lama merebak. Agaknya Dr. Lo'lo ini jika dipilih PAS dan Anwar, beliau lebih rela mati bersama Anwar. Terpulanglah Dr. Melayu CinDia mendoakan agar Dr. Lo'lo Haji Ghazali segera sembuh dan dilindungi Allah.


1 comment: