Wednesday, January 11, 2012

Panas : 'Adab' Muslimat Pas Didedahkan

Tak tau lah dorg ni..kate 'muslimat'..tapi anda saksikan sendiri..mereka ini konon nye membawa imej islam..tetapi?? kalo begini perangai nye..xpayah bawak imej islam..tak takut tergolong dalam golongan MUNAFIK???


15 comments:

  1. Puak2 PAS dan mentaliti orang2 PAS ini pada mereka Islam adalah luaran saja. Mereka2 ini Islam hanya pada pakaian mereka, pada purdah, pada kopiah mereka saja, tetapi dalaman mereka tak ubah sperti yahudi zionist dan komunis. Sungguh kesian dan sedih melihat muslimat berperangai macam orang naik sawan. ini agaknya yg dkatakan oleh Wali Terompah Jamban, Maju bersama PAS, sebenarnya Jahiliyah bersama PAS.

    ReplyDelete
  2. muslimah kebanggaan Pas.....macam syaitan betina mabok samsu...terjerit, terpekek, terlolong memaki hamun keluar dari mulut kononnya muslimah yg lebih islamik dari org lain

    bergumbira sambil memaki di tengah panas...tengah jalan..tengah org ramai

    hancur, rosak binasa imej islam dibuatnya...
    dalam Pas baik lelaki mau pun perempuan amalan memaki dah jadi amalan mereka...

    selama ini mereka memaki dimalam hari didepan kelompok mereka saja tetapi sekarang mereka tak segan silu pula baik yg lelaki mau pun yg perempuan memaki disiang hari

    imej islamik yg Pas bawak telah banyak merosak maruah islam seperti akhlak dan mulut yg sungguh menjijikan

    ReplyDelete
  3. Oi betina....malu le sikit.Ini tak gambarkan bahawa awak 2 wanita islam lah.memekik...menari,melolong .kata orang n heh.....islam ape lu ni.Ini perlakuan seorang pelacur la kalau gini.Malu...malu!Aku orang PAS tak sanggup nak tengok kau melaung seperti masuk polong.Heh...ini bukan muslimat PAS ni.Ini Cina Doll.Sikit lagi kau telanjang depan khalayak ramai tau.Dah pasti nampak le p*** kotor kau 2.Hem malu...malu.

    ReplyDelete
  4. Penyokong2 PAS tak kiralah jantan2 atau betina2 memang sinonim dgn najis. Akibat assobiyah dan tarbiyah selama 20tahun oleh Wali Terompah Jamban, Nik Najis, mereka2 ini sudah menjadi suci dalam najis. Islam pada pakaian saja, tetapi bukan dalaman. Islam hanya pada purdah dan kopiah, atau janggut yg bersarabut tabuan mereka saja. Tidak ada sedikit nilai sebagai Muslim. Sedar, insaf dab bertaubat lah ahlul2 PAS, anda sudah jauh menyimpang, Isle anda bukan Islam yg sebenar, Islay anda adalah jahiliyah yg dibawa oleh Nik Najis wali terompah jamban.

    ReplyDelete
  5. sedih...mak-mak,anak dara,awek sape la dalam video nie ea.... macam mana la mak-mak tue didik anak dorg ea? dah macam pertunjukkan sarkas dah.. T___T

    ReplyDelete
  6. MEMANG MEROYAN LA BETINA - BETINA PEMBANGKANG NIE, WAT MALU KAUM JER...HARAP JER BERTUDUNG LABUH.

    ReplyDelete
  7. DAH LA PERANGAI PUN HODOH...PERANGAI PUN HODOH.

    ReplyDelete
  8. INI KEH PEREMPUAN YANG TINGGI AHLAK KEPUJIAN NYE..YANG DISANJUNG..YA ALLAH AMPUNKAN LA DOSE UMAT2 MU INI...XGUNE JADI ISLAM..MEMALUKAN!

    ReplyDelete
  9. YA ALLAH..MACAM AKU KENAL CEK ORANG TUE YANG BERCAKAP TEJERIT TELOLONG TU.XSILAP AKU DIE USTAZ..ALLAHUAKBAR..YA ALLAH....YA ALLAH..YA ALLAH...

    ReplyDelete
  10. tkyh nak tengok jauh la...jiran aku di kota bharu dulu,,laki bini ni mmg penyokong tegar pas..setiap ceramah hadir..sedekah tu sedekah ni,,tup2..laki tangkap surat cinta dgn laki org.....silapnya posmannya adalah org bodoh,,hahaha,,suh bagi bini,,dia bg pd laki suh bg pd bini,,kt dia ada org kirim!!sampai laki dia kata."de mu wi jubur mu kor dh kor dio"..tk taula apa isikandung surat cinta tu...bapak mertua dia plk..mengandungkan adik dio!!!..tengokla sendiri..islam pas ni lebih pd pakaian je,,laen!!!,hampehhhhhhhhhhh!!!!

    ReplyDelete
  11. macam sial.......

    ReplyDelete
  12. ..mereka ini adalah muslimat Pakatan Rakyat...

    ReplyDelete
  13. bila dah berkumpul ramai2 iblis main kan jiwa, berpekik terlolong, hamun sana sini, tambah lagi orang wanita yg sepatutnya lebih beradab.. mereka ni muslimah..cermin diri bagi seorang wanita adalah akhlak.. ada yg muka cantik tapi hati busuk, ada yg muka buruk hati pun busuk..malang sungguh.. dlm tubuh manusia ada seketul darah..jika kotor darah itu maka kotor lah orang t.. darah itu adalah hati..sucikan hati dan renung dengan jauh..xkira siapa bersalah tetapi yg penting jiwa kita ni penuh dengan santapan rohani..

    ReplyDelete
  14. masa Dr. M nak buat putrajaya dulu kemain lagi cakap mkn duit rakyat la pe la.sekarang nak tawan putrajaya pulak.pooodaahhh ! ckp tak serupa bikin.tak tau malu betul !

    ReplyDelete
  15. From the way the grass bends, one can know the direction of the wind.

    ReplyDelete