Friday, January 6, 2012

Terkini : Muka Anwar 'Berseri' Menjelang 9 Jan ??

apa yang aku nk kongsikan di sini adalah..berikut adalah gambar terbaru Anwar Ibrahim Dan Saiful Bukhari..

-
-
-
-
-

Apa komen anda??

5 comments:

  1. Ya Allah kenapa muka abang Non nampak tua,tak ada seri langsung,penuh rahsia ataupun menyembunyikan sesuatu,dah nampak kedut seribu,banyak jeragat,yang nyata muka abang Non 100% sama dalam video cinadoll,bentuk hidung,bulu kening dan jeragat kiri/kanan pipi memang sebijik,kata ulamak orang yang berdosa besar muka nampak hitam dan berkerut dan tak ada cahaya nur,compare Datuk Harun Din Al Hafiz yang penuh bercahay dan berseri-seri.

    Mohammad

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH KUMPULAN MAHASISWA YANG RASIONAL DAN BERANI BERSUARA MENENTANG PENCACAI DSAI YANG BIADAP. INI YANG KITA MAHU TERDAPAT DI IPTA. GOLONGAN YANG PANDAI TIDAK BOLEH MEMBISU SERIBU BAHASA. YANG BIJAK DAN RASIONAL PERLU BERSUARA MEMPERTAHAN HAK DAN KEBAJIKAN RAMAI. JANGAN TUNDUK KEPADA GOLONGAN KECIL YANG LANTANG DAN CABUL. MELAWAN DSAI DALAM KONTEKS KINI IALAH SATU IBADAH YANG MULIA. TAHNIAH.

    ReplyDelete
  3. yang pasti muka tu sejibik ngan kat video kaler blue tuu

    ReplyDelete
  4. nak banding satu tua satu muda memangla berbeza. itu dari pandangan mata kasar. cuba perhalusi. situa tu menyimpan seribu satu rahsia yg disembunyikan dari pengetahuan mahkamah. sebab itu berserabut mcm serat sabut. berbanding simuda, apa yg berlaku dlm pertuduhan diperjelaskan dlm mahkamah. mahkamah Allahpun dia cuba & telah dilakukan utk kes itu. so, sendiri boleh nilai.

    ReplyDelete
  5. Fikir Simple:

    1. Dalam banyak-banyak lubang, mengapa masuk lubang liwat sebagai penyebab ?

    2. Dalam banyak-banyak penyakit, mengapa pilih
    penyakit Seks sebagai scandal ?

    Biasa organg pangkat tinggi masalah dia pasal duitke, rasuah ke ? Awat yg ni bab lain ?

    Konspirasi ? Taik minyak hang!!
    Periksa dulu faks dari yg Arif.

    ReplyDelete