Thursday, January 12, 2012

Dedah : Muslimat Pas Sesat!! Guna Irama Gereja !!

tu lah die..bile dah taksub sgt..setan dan iblis dah menguasai diri..mula hilang pertimbangan diri..ape yg aku nk bangkit kan sini adalah..igt tak video muslimat pas meroyan xtentu pasal tu..msti korg agak pelik dgn irama dorg kan..xmcm selalu..xmcm demo-demo jalanan taik dorg yg lain kan..


dan korg nk tau irama tu adalah irama yg sama dgn lagu GEREJA!! xpercaya..jom kite bandingkan...

ni video lagu gereja tu..


dan bawah ni pulak video BEROK dapat 'hailer'..

nak tau lagi baca sini..

psst: xkan lepas ni muslimat pas ni nk cakap "ade 'komposer' UMNO suruh pakai irama ni"..

9 comments:

  1. "Barang siapa menyerupai satu kaum maka mereka adalah dari mereka." [Hadis Riwayat Ahmad dan Abu Daud.]

    Ooo patut laaa sokong peliwat..penganut Kristian rupa2 nyaa..

    ReplyDelete
  2. kah kah kah..... kantoii,...

    ReplyDelete
  3. Dia orang ni sbnarnya berselindung di sebalik jubah...buka jubah dah pasti segala2nya ada.Syaitan,jin,iblis,hantu raya,pocong,sewel,pelesit dll jenis hantu.Mungkin kok ada yg jdi pelacur pun mana tau...he...he...he.

    ReplyDelete
  4. apa nak pelik...kan khalid gereja yang ajar lagu tu

    ReplyDelete
  5. rata2 mentaliti pas bukan pandai sangat.dulu masa terengganu diperintah,kalut nak buat undang qharaj sedangkan cukai untuk orang2 kafir dan juga islam sudah ada(cukai pendapatan cuma nama dalam bahasa melayu.qharaj tu bahasa arab.cukai pendapatan sudah memadai malah lebih tinggi cukainya.sedangkan orang islam mempunyai dua cukai.cukai pendapatan dan zakat.kenapa kita sekarang mengira mengunakan komputer? apakah pas nak guna system lama zaman nabi?.kata alquran sesuai sepanjang zaman? kenapa teknologi yang diasas oleh quran tidak diguna,teknologi berkembang setiap tahun.sain biologi ada dlm quran dari terjadi benih hingga beranak ada diceritakan dlm al quran.kenapa lelaki pewaris sama dengan genetik dlm sains (keturunan berakhir apabila mendapat anak perempuan)

    ReplyDelete
  6. INI LAGU "When the SAINTS come marching in..... sememang nya lagu keugamaan Christians

    ReplyDelete
  7. Ini semua pelacur2 PAS dan PKR yang tak ada maruah dan kurang ajar. Mereka ni patut cabut jubah dan baju menutup aurat tu dan menayangkan puki puki yang berkarat dan koyak rabak tu sejajar dengan perangai berok dan kera dalam hutan. Gila dan sewel mereka ni. Hidup berpaksikan syaitan dan iblis. Mengaku Islam kononnya......Puki sewel semua ni.....tak ada maruah dan tak tau malu dan tak ada harga diri. Tak malu ke pada bangsa asing yang melihat perangai anda semua. Mana pergi kaum cina dan india semua? Mereka tak menyertai kumpulan beruk beruk ni kerana malu dengan gelagat low kelas ni......

    ReplyDelete
  8. huh! huduh giler ler muslimat pas dalam video nih.. sungguh memalukan.. sbb kotey bengkok, dorang jadi giler mcm kena rasuk setan..

    SANGAT BONGOK!!

    ReplyDelete
  9. mudah mudahan ALLAH jauhkan kita dr golongan mcm nie... muslimat PAS bertaubatlah... lain kali jgn ingat diri tu PERFECT sangant... ALLAH itu MAHA KAYA DAN ADIL... malulahhhhhh weghhhhhh!!!!!!!!

    ReplyDelete