Tuesday, August 7, 2012

10K Menanti Anda Semua!!!!!!!!!!!!!!!



KL POS Media and Productions dengan buat pertama kalinya menganjurkan Pertandingan bersempena dengan sambutan Kemerdekaan pada tahun ini.
Merdeka Video Challenge telah membuka penyertaan kepada kesemua individu mahupun kumpulan warganegara Malaysia yang memperolehi kelebihan menghasilkan sebuah video kreatif bertemakan Hari Kemerdekaan ke 55 iaitu 'Janji Ditepati' sepertimana yang diumumkan Kerajaan Malaysia baru- baru ini.
Peserta turut diberi peluang menghasilkan video yang berkisarkan dokumentari, sketsa pendek, iklan atau mesej khidmat awam dalam tempoh masa 30 saat ke 1 minit.
Wang ganjaran berjumlah RM10 Ribu beserta trofi bakal diberikan kepada peserta yang menduduki tempat pertama diikuti dengan tempat kedua dan ketiga yang masing-masing akan memiliki wang RM5 Ribu dan RM3 Ribu beserta trofi.
Bakal pemenang bagi Pertandingan ini akan dinilai menerusi undian 50% jumlah 'Like' penonton Video Peserta yang akan dipaparkan menerusi Laman Youtube Merdeka Video Challenge. Manakala baki 50% undi lagi akan diberikan kepada juri yang dilantik pihak Penganjur.
Merdeka Video Challenge bakal membuka peluang penyertaan bermula 1 Ogos hingga 20 Ogos 2012 manakala tempoh pengundian pada 1 Ogos hingga 31 Ogos 2012.
Maklumat Lanjut Sila Klik Disini

0 comments:

Post a Comment