Saturday, August 11, 2012

Program Khas "Mesej Dari Perdana Menteri"

Pada 11 Ogos 2012 bertempat di KL Festival City Wangsa Maju satu program khas telah diadakan iaitu "Mesej Dari Perdana Menteri".


Majlis ini dianjurkan oleh Yayasan Wangsa Perdana dengan kerjasama daripada Jabatan Perdana Menteri, RTM, PDRM, JKJR, DBKL serta Jabatan Bomba Dan Penyelamat.

Majlis ini telah dirasmikan oleh YB Dato' Raja Nong Chik b Dato' Raja Zainal Abidin, Menteri Wilayah Persekutuan Dan Kesejahteraan Bandar. Turut hadir pada majlis ini adalah YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah selaku Ketua Penyelaras Barisan Nasional Wangsa Maju sekali gus merupakan Penasihat kepada program khas ini.

Dalam program khas ini, mesej yg ingin disampaikan adalah supaya berhati-hati semasa memandu untuk pulang ke kampung dan memastikan keselamatan rumah yang ditinggalkan untuk pulang berhari raya di kampung.

Dalam majlis itu juga YB Dato' Raja Nong Chik b Dato' Raja Zainal Abidin diiringi YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah telah memberikan sumbangan duit raya kepada anak yatim, golongan warga emas serta OKU.

Berikut gambar sekitar majlis.













0 comments:

Post a Comment