Monday, November 19, 2012

8 comments:

  1. TAK PAYAH AMBIK PORT LA LANGAU SEKOR NI. LALANG KERING KJP SANA KJP SINI. KALAU KO NAK SGT BERCAKAP MASUK POLITIK LA. SURUH MASUK POLITIK TAK NAK PULAK TAPI MCM MONYET DARI DLM KANDANG JER TERKINJA KINJA

    ReplyDelete
  2. tak guna punya maza... tak pboleh pakai punya wahabi nie... dia sanggup perbodohkan ummat demi kerana dendam kesumat!

    ReplyDelete
  3. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Insurans plc wakil. Kami menawarkan pinjaman kepada kadar bayaran balik 3%.Ini (CEO) hubungi kami jika anda berminat alamat e-mel: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Aiicco insurans plc mengambil hanya dibenarkan mendaftar lebih umur 20.
    Pelaburan Pinjaman Peribadi.
    Pinjaman harta Pelaburan.
    Pinjaman penyatuan.
    Pembinaan Pinjaman.
    Pilih satu atau pembayaran-tahun.
    Pilih antara bayaran bulanan dan tahunan di bawah Rancangan.
    Terma pinjaman yang fleksibel.
    Tiada pinjaman sehingga untuk Tahun EUR 5000 8000.000.00.
    Syarikat kami adalah proses yang boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik. Jude GERAD bug√ľn.SR Kami Pelaburan plc: Jawapan hendaklah dihantar Namakan. E-mail: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Yg tak guna tu Dr Maza bukan wahabi ust Fathul Bari ok je..Maza ni aku pun taktau apa pegangannya dasar lalang tak blh pegang sangat.. Yang mana untung kat dia dia sokonglah..

    ReplyDelete
  5. Penyakit orang Islam sekarang..orang tu x betul, orang ni x betul..masing2 rasa diri masing2 betul..yang tau agama macam2 pandangan..yang x tau agama pun komen macam dia tau sume...jangan sampai diturunkan bala sebab masing2 sibuk duk sesat dan menyesatkan sudah lah..Nauzubillah..

    ReplyDelete
  6. aku tak tahu kebaikan yg dibawa oleh Dr ni...

    apa kemajuan dan kesejahteraan yg dibawa dan diusahakan utk islam, umat islam dan negara..

    ada ilmu tinggi tapi hanya tau mengomen itu ini mengikut angin..mcm lalang.. jasa utk agama, bangsa, dan negara kosong

    cukup mudah keje Dr ni hanya keluarkan kenyataan bila ada isu2 panas.. sokong org itu dan org ini salah kemudian sokong org ini org itu salah... mudahkan..

    ReplyDelete
  7. Kalu betul lah maza ni hebat sgt sehingga bergelar Dr, mana dia jemaah islam yg dibangunkan oleh dia? Mana dia model politik islam, mana dia model ekonomi islam, model pendidikan islam? Kalau setakat berckp pakai kertas kerja aku pun blh buat tak payah nak mengaji tinggi2..

    ReplyDelete
  8. Sy pernah terfikir yg jika betul lah islam mmbenarkan kita berdoa spt itu , sy rase agama yg sy pgg selama ini iaitu islam adlah agama yg salah. Tp sy percaya yg islam bkn lah agama yg mcm tu . Dan tidak sesekali sy akn percaya ape yg dr maza ni ckp !

    ReplyDelete