Sunday, February 24, 2013

Kata Dikota, Janji Ditepati..Terima Kasih PM


Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tiba di Lapangan Terbang Sultan Mahmud (LTSM) dengan pesawat khas pada kira-kira jam 9.20 pagi tadi untuk lawatan kerja sehari ke Terengganu.

Ketibaan Najib bersama isteri, Datin Seri Rosmah Mansor disambut Menteri Besar Terengganu, Datuk Seri Ahmad Said merangkap Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Negeri berserta isteri, Toh Puan Seri Norliza Mahmud, Menteri Belia dan Sukan, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek dan pemimpin parti Barisan Nasional (BN) negeri.

Perdana Menteri memulakan sessi lawatan ini dengan merasmikan Program Jelajah Janji Ditepati yang berlangsung di Dataran Shahbandar.

Beliau berkesempatan mengadakan tinjauan mesra di Pasar Besar Kedai Payang dan bersarapan bersama rakyat di tempat sama.

Manakala beliau dijadual bakal menghadiri majlis perjumpaan tertutup dengan pemimpin parti komponen BN negeri di Pulau Duyong petang ini.

Sementara itu, Isteri Perdana Menteri pula dijangka bakal menghadiri majlis berasingan iaitu merasmikan Taska PERMATA Keluarga di Kampung Serdang Baru Bukit Tunggal.- KLPOS

0 comments:

Post a Comment