Monday, November 7, 2011

PR Selangor Sokong Ambiga??


Ambiga belum lagi merasmikan program Seksualiti Merdeka 2011 dijangkakan bermula dari 9/11 - 13/11/2011, sudah ada pusat hiburan di Selangor menganjurkan Pesta Gay4all untuk membuktikan kehadiran mereka boleh diterima dalam golongan masyarakat..


Pesta ini diadakan berselindung disebalik pusat hiburan yang berada di Selangor, negeri yang dibawah pentadbiran Pakatan Rakyat. Ternyatalah Pakatan Rakyat yang membenarkan aktiviti hiburan yang tidak bermoral tanpa ini dan menjadikan golongan ini sukar dibendung.


Inilah kegiatan atau cara kehidupan yang diagung-agungkan..perjuangan Si Ambiga dan sekutunya berbaloi-baloi kerana meraka mahukan masyarakat menerima budaya mereka sepertimana masyarakat menerima budaya lain...

3 comments:

  1. hanya pihak yang ada iltizam politik saja dapat menghapuskan budaya songsang. contohnya hanya semangat Hitler saja dapat mengekang penularan illuminati.

    budaya songsang tidak berapa menonjol sebelum 2008 tetapi selepas itu ia seolah-olah mendapat lampu hijau apabila landskap kekuasaan negeri bertukar wajah.

    dalam konteks ummah, isu arak di selangor menunjukkan bahawa iltizam politik parti agama tidak dapat diharapkan untuk membantah elemen bobrok berkenaan.

    Pelayar Blog Politik

    ReplyDelete
  2. biarq pi lah..kaum ni dah ujud semenjak zaman nabi lg...kita x boleh nafikan kewujudan kaum ni.Cuba kita dilahirkan jadi mcm tu? yg kita tuding budaya barat..walhal asalnya dari bangsa arab.ini bukan budaya,ini sifat semula jadi..kita jgn hipokrit..
    Depa nak tuntut..biarq pi hak depa sbb depa claim negara demokerasi...terpulanglah kpd kerajaan...kalau aku senang je suruh dia org request jadi rakyat canada...kah!kah!kah!

    ReplyDelete
  3. Diharap pihak kerajaan pusat dapat mengambil tindakan tegas tak sah nak tuding mana-mana parti yang memerintah negeri kerana kerajaan pusat masih ada kuasa untuk bertindak melalui ajensi mereka seperti KDN/polis dengan menggunakan kuasa polis mahupun Jakim atau JAIS dengan kuasa undang-undang Islam negeri/perlembagaan persekutuan tak payah banyak cakap dan buat bising ambil tindakan jangan hanya amaran-demi amaran yang dah muak, asik jangan cabar, jangan cabar kesabaran dan berbagai amaran ... buang masa.

    ReplyDelete