Wednesday, November 2, 2011

Selamatkan Pulau Pinang dari Haram Jadah DAP !!!

Dengan memakai baju T berwarna kuning yang tertera perkataan ‘Selamatkan Pulau Pinang, LGE (Lim Guan Eng) Rasis’ , mereka dipercayai berbuat demikian kerana kecewa dengan corak pentadbiran Setiausaha Agung DAP yang seolah – olah meminggirkan golongan belia dengan tidak menyediakan kemudahan riadah mencukupi.

Kira – kira 200 belia yang menaiki motosikal mengadakan demontrasi di Bandar Georgetown, Pulau Pinang kira – kira pukul 12.30 tengah hari di depan Pasar Chowrasta, Jalan Penang dengan para peserta berarak menuju ke Kompleks Tun Abdul Razak (Komtar) yang menempatkan pejabat pentadbiran kerajaan DAP Pulau Pinang.

REMPIT BUKAN SEBARANG REMPIT, REMPIT JUGA ADA MARUAHNYA

KAMI BUKAN BERFIKIRAN SEMPIT, BERIKAN KAMI LITAR LUMBANYA”

Sejak DAP mentadbir Pulau Pinang pada 2008, tidak kurang 50 demontrasi telah diadakan oleh pelbagai pihak bagi membantah corak pentadbiran Guan Eng.Demontrasi terhadap Guan Eng juga membabitkan pelbagai corak yang dilakukan oleh para peserta termasuk menghantar hadiah keranda, kek hitam, bunga hitam dan pakaian dalam wanita.

Dari 2008 sejak si Lim Guan Eng dan konco – konconya mentadbir Pulau Pinang, kesian rakyat Pulau Pinang, salah satu contoh ialah orang india muslim dan melayu dikenakan tindakan menutup premis perniagaan mereka kerana meniaga di tepi jalan. Tetapi dia punya kaum kalau boleh nak tutup satu Pulau Pinang dengan gerai – gerai makan diorang. Sial la macam tu. Bertimbang rasa lah sikit Lim Guan Eng. Sekarang kau boleh bersuka ria, seronok makan babi dengan kawan – kawan kau. Tengoklah ko sakit esok, takde sapa amik tahu pasal ko. Nak harapkan Anwar, mau ko yang kene liwat Lim Guan Eng!!!.

Posted by Gempur Wangsa

0 comments:

Post a Comment