Sunday, November 13, 2011

Selepas Sakit Belakang Anwar Dakwa Sakit Lutut Pulak ???


Kenapalah Anwar terlalu takut apabila pihak polis buka kertas siasatan mengenai kes video seks.

Pihak polis belum pun lagi memulakan siasatan ke atas skandal video seks bersama pelacur yang dikaitkan dengannya, namun seolah-olah seluruh jentera PKR telah dikerahkan untuk menyelamatkan imej Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Itulah bezanya UMNO dan PKR, jika berlaku pada pemimpin UMNO sudah pasti keseoranganlah menjawabnya, kau nak mati ke, kena penjara ke kau punya pasal.

Tetapi bagi pemimpin PKR, walaupun mereka tahu Anwar memang melakukannya tetapi demi mempertahankan parti mereka akan bersatu dan menjawab secara konsisten.

Dalam sidang media dua orang kuat PKR pagi ini, Sivarasa Rasiah dan N. Surendran, mereka seperti diarahkan untuk ‘memalu gendang’ supaya siasatan kes itu dihentikan serta merta.

Asalnya kes peribadi yang dikatakan membabitkan Anwar dengan pelacur di sebuah apartment di Ampang pada 21 Februari 2011, namun kini, seluruh jentera PKR terpaksa memikul liabiliti Ketua Umum parti mereka.

Katanya pihak polis telah menyiasat Anwar di bawah Seksyen 182 Kanun Keseksaan yang bermaksud memberi maklumat palsu, dengan niat supaya penjawat awam menggunakan kuasa yang sah di sisi undang-undang untuk kecederaan kepada pihak lain.

“Ini adalahan satu konpirasi terancang Umno dalam usaha mematikan karier Anwar selain mengalihkan isu terbesar mereka dalam skandal rasuah serta penyelewengan duit rakyat,” katanya

Seorang lagi peguam Anwar, N Surendran yang juga Naib Presiden PKR mengunakan sidang media hari ini untuk menyerang pihak polis dan pejabat peguam negara yang didakwanya ‘berkonspirasi’ untuk memenjarakan Anwar.

“Naib Presidennya, N. Surendran berkata, siasatan tersebut merupakan satu lagi konspirasi terancang yang turut melibatkan Ketua Polis Negara (KPN), Tan Sri Ismail omar dan Peguam Negara, Tan Sri Abdul Ghani Patail.

“Semua siasatan dan pendakwaan ini adalah konspirasi yang sengaja dirancang lebih awal dengan tujuan akhir untuk memenjarakan Anwar.

“Konspirasi ini turut memperalat institusi kerajaan termasuk Polis dan Jabatan Peguam Negara,” katanya seperti dilaporkan Keadilandaily.

Oleh itu, kedua-dua aktivis PKR itu menggesa pihak kerajaan, Ketua Polis Negara dan Peguam Negara dengan serta-merta menggugurkan penyiasatan tersebut.

Dipetik dari Sungai Rapat Online

Owh..Patotla Sakit Lutut..Rupenye kepala lutut nk tercabot sebab goyang gile dah skrg ni..hahaha..

Posted By Pandikar Mastoor

3 comments:

  1. Mana pegawai2 polis dan pegawai2 dlm Jab. Peguam Negara yg begitu ramai di negara nih.....buat aduan, saman je si peguam Ant-war tuh!!!!

    Amat kesal sekali, melihat pihak kerajaan dijadi punching bag!!!!! Apa mereka saja yg layak menuduh sana sini???? Dan terlepas begitu saja?

    Kalau saya buat begitu? Mana mungkin pihak berkuasa duduk diam....jam itu juga saya masuk lokap.

    ANTARA DUA DARJAT!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Al Jub! Konek sakit tak?

    ReplyDelete
  3. untuk hilang atau kurang kesakitan di bahagian lutut cuba sapu minyak DABUS Aromaterapi. juga berkesan untuk mengubati parut dan kesan luka.

    ReplyDelete