Sunday, May 5, 2013

P116 Wangsa Maju Datuk Shafei Abdullah : Sekitar Hari Pengundian (5 Mei 2013)


5 Mei 2013 , Seawal jam 7.45 pagi , Datuk Dr Hj Mohd Shafei Abdullah bersama isteri ke SRJK Lee Rubber untuk menunaikan tanggungjawab sebagai seorang rakyat Malaysia. 






5 comments:

  1. Saya telahpun membuang undi pada 5/5/2013 jam 8.20 pagi di salah sebuah pusat mengundi di bawah kawasan P116. Yang mengecewakan saya adalah dakwat berwarna biru yang dicalitkan pada jari telunjuk kiri telah luntur bila dibasuh dengan menggunakan cecair antiseptik pada jam 2.10 ptg tadi. Ini bukan kesalahan SPR tetapi mungkin pembekal yang menghantar dakwat kekal yang tidak tulen. Namun demikian saya tetap percaya pada pagawai penugasan kaunter SPR di pusat mengundi tersebut telah menjalankan tugas yang sempurna & efisien. Sebaik saja nama & nombor siri saya di kemukakan,petugas kaunter terus menggaris kan nama & no.siri sebagai telah dipadamkan dari sistem daftar pengundi sambil meneriak nama & no.siri ke arah 2 orang wakil calon parti yang bertanding di P116 di mana kedua dua wakil calon bertanding kelihatan menggariskan ke atas kertas daftar pengundi. Ini membuktikan para pengundi yang telah membuang undi tidak dapat membuang undi kali kedua,ketiga & seterusnya walaupun dakwat kekal tercalit di jari telunjuk kiri telah luntur dibasuh.




    Saya berdoa supaya calon P116 dari UMNO & BN akan menang selesa di Federal/DUN agar dapat meneruskan semua aku janji dalam program tranformasi rakyat dapat dilaksakan sepenuhnya.

    ReplyDelete
  2. tahniah sbb dpt terima kekalahan.. cuba2 la minta jd senator kalau nk jawatan

    ReplyDelete
  3. senyap aje. x ada posting baru? x kan kalah terus stop payment kepada blogger kupu-kupu cawangan gombak selatan?

    nampak sangat kerja kerana duit. bukan sebab perjuangan.

    ingatan kepada ketua bahagian awak tu. sudah2lah perangai sombong, bongkak dan takabbur. sekarang dah kalah. amacam? dulu ada pemimpin baik macam astaman dan norza, dia pangkah bagi mati. skrg sudah kena batang hidung sendiri.

    ReplyDelete
  4. 25 tahun lebih sudah menetap di kawasan wangsa maju seksyen 1.terima kasih diatas pertolongan dan bantuan yang diberikan diatas amanah dan tanggung jawab selama ini.

    bila nak pilihan raya awal-awal datang membantu dan mempromosikan diri sendiri dan pasukan tetapi bila habis pilhanraya , sama sahaja semua .

    Bandar Baru Wangsa Maju(BBWM) tetap tiada perubahan sehingga kini.

    inshaaALLAH,mudah-mudahan kami mendapat pemimpin yang mengenal diri.

    ReplyDelete