Thursday, December 22, 2011

PANAS : PEMUDA UMNO UPAH GANGSTER UGUT BAPA ADAM- Satu Lagi Fitnah Pembangkang !!




Lagi satu fitnah jahat si mulut PUAKA Chegubard dalam isu budak biaDAP Adam Adli terhadap Pemuda UMNO . Kaki fitnah Rosmah ini nampaknya memaksimum sepenuhnya peluang memfitnah & juga kerja jahat menipunya untuk memburukkan UMNO .

Puak-puak AMK ini kalau boleh mahu tutup langsung kebiadaPAN & kurang ajar si Adam Adli dengan membuat cerita tentang tindakan gengster, ugutan yang dikhaskan untuk Pemuda UMNO . Di samping itu ramai generasi muda yang tak suka ugutan ini menyokong perjuangan menjilat Anwar ini sepertimana SMM .
Kalau benar la ada ugutan terhadap ibubapa Adam , mohon segera dibuat laporan polis kerana ia berkaitan dengan anak mereka sahaja .


"Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) mengecam tindakan Pemuda Umno menggunakan gangster untuk mengugut ibu bapa Adam Adli di Pulau Pinang.

Pertubuhan itu mendakwa Umno turut membuat demonstrasi di depan Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI) mendesak Adam dibuang pengajian.

SAMM kata pengerusinya, Badrul Hisham Shaharin menyatakan solidariti bersama Solidariti Mahasiswa Malaysia (SMM) memperjuangkan kebebasan akedemik.


“Kita secara terbuka mempertahankan tindakan Adam Adli, 22 tahun, siswa UPSI yang bertindak meminjam tiang bendera di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) untuk menaikkan panji gerakan mahasiswa,” katanya."


SMS dan panggilan telefon


Badrul Hisham yang juga dikenali sebagai Chegu Bard berkata, Adam diugut dalam media baru termasuk SMS dan panggilan telefon.

“Setelah berjumpa Adam, saya menasihatkan Adam membuat laporan polis,” katanya.-FMT

12 comments:

  1. babi gangster umno...puiiiiii

    ReplyDelete
  2. puak2 gay sedang panas lubang jubur kahkahkahkah. Keadilan parti gay

    ReplyDelete
  3. haha... kite ni student je kat malaysia ni...
    sepatutnye kte jd je pak sanggup kerajaan...
    nganga je mulut ape yg kerajaan nak bagi...
    buat demontrasi camni nnt susah r kerajaan nak bg suap duit kat student...
    melopong je r...
    aspirasi je bijak... terima je ape yg kerajaan nk bg...
    x soh r ngade2 nak lawan kerajaan nih....
    biar r AUKU tu berkuasa... x kire r bebas @ x janji krajaan bg duit kat kite...
    lantak r kerajaan tu ketawa sesame sndri ckp mahasiswa bodoh... x pandai nk berdikari...

    ReplyDelete
  4. kalau nak belajar kat mesia nie ikut ape kerajaan ckp. jgn memandai nak bebas sane sini.. bebas sane sana bebas sini tu yg leh liwat sane sini jugak.. haramjadah puak pakatan...

    ReplyDelete
  5. bodoh punya budak...dah masuk U tu join r ape2 aktiviti U...ni x, g dok menggatal nak masuk politik sana sini...bodoh!! bangang!! sial!! puihhhhh....p jahanam la org camni...tengok muke pun poyo nak mampusss!! fvck pembangkang!! babi pakatan..camni la kejenye..hatuihhhhhhhhh

    ReplyDelete
  6. bagi je la kebebasan mahasiswa ntok bersuara!!!kita negara demokrasi,,,budak 2 pon da besar,,tau la nak pilih yang mana betol yang mana tidak....

    ReplyDelete
  7. Mana pegi nya gengster PKR/Pakatan... Knape tak lawan balik...? Takut ker...Takut kena main bontot yer....!!!

    ReplyDelete
  8. Saya teringin sangat nak tanya kepada mereka2 yg bergelar MAHASISWA ni,,

    1. Korang nak kebebasan apa lagi ni? Belajar, kerajaan bagi kelebihan bagi pelajar bumiputera dengan kuota yg besar. Pastu, dapat pinjamana pelajaran dari kerajaan, itu tak masuk yg kena bagi tajaan.

    2. Buat apa nak berpolitik kalau belajar pun tak habis lagi? Nak sangat jadi pembangkang? abis dulu belajar tu baru jadi pembangkang...jgn senang nak jadi barua org...

    Nak luahkan rasa tak puas hati kepada kerajaan pun ada caranya... tak perlu nak tunjuk hero turunkan bendera Perdana Menteri.. Patut rasa bersyukur dapat tinggal di negara yg maju walaupun 57 tahun merdeka, cuba lihat negara luar yg baru merdeka, ada maju macam negara kita? Bersyukur lah dengan nikmat yg Tuhan bagi, tak payah lah nak buat huru-hara... Kang korang merasa makan ubi kayu jer nanti...

    ReplyDelete
  9. bg je apa yg semua org nak, biarkan apa je yg org ramai nak buat, baru bebas namanya. SAMPAI MASA KITA PAKAT LINGKUP DGN BENCANA YG KITA MINTA DAN ALLAH AKAN BERI, BIARKAN SI LUNCAI TERJUN DGN LABU LABUNYA, BIARKAN........BIARKAN.........cakap org yg ikhlas diautakan mcm2, dia sendiri kepala otak bodoh wpun dah masuk u, dah lulus u.

    ReplyDelete
  10. Jangan jadi BODOH..Bangsa lain tepuk ramai2..tengok Melayu memperbodohkan diri .Masih tak sedar-sedar..Jadi BIJAK la dalam bertindak.

    ReplyDelete
  11. Buat la cite bohong....kat sini bapa sedara dia cakap x da sapa ugut pun bapa si adam ni....bapa dia rilek je

    ReplyDelete
  12. Aku dah puas jadi mahasiswa...dai mahasiswa degree, masters dan phd...apa kebebasan yg ko sebut ni adam....aku elok jet berjaya n soon bergelar doktor ....org mcm sotong adam ni memang layak jadi kuda dan mangsa liwat anuar bahim jer....tahan ke bontot ko wahai adam...

    ReplyDelete