Wednesday, December 14, 2011

Mat Sabu Mula Menyalak Pasal Bershit 3.0


Dalam satu ceramah di Markas PAS Jalan Datuk Kumbar kelmarin, Mat Sabu kata semua ahli PAS wajib hadir bagi menjayakan BERSIH 3.0 jika ia diadakan dalam tempoh terdekat.

Mat Sabu juga bagi "hint", BERSIH 3.0 dijangka akan diadakan pada Februari 2012 bagi mencerahkan peluang Pakatan Haram menawan Putrajaya.

“Kita hanya tuntut lapan perkara secara aman, Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) janji bersihkan daftar pemilih namun kita mahu lihat hasilnya sebelum PRU13,” katanya.

BERSIH 3.0? Nampak sangat Mat Sabu sebenarnya sengaja nak huru-harakan negara. Apa lagi yang puak-puak Pakatan ni nak bersihkan sebenarnya?

Dulu dorang nak dakwat kekal digunakan, sekarang ni dah diluluskan pun.. Dulu dorang tuduh daftar pemilih tak bersih, tapi tak ada bukti pun yang tunjukkan daftar tu kotor..

Inilah masalahnya dengan puak-puak Pakatan. Dorang tu sebenarnya nak main cara bangsat untuk jatuhkan kerajaan.

Dorang kalau boleh nak bagi rakyat marah dan memberontak seperti mana di Timur tengah..Dorang nak jadikan Malaysia ni macam di Mesir dan di Turki..

Sebab itulah sekarang ni Pakatan fitnah macam-macam pada kerajaan..Fitnah tanpa bukti memang senang beb..Fakta yang dorang bagi pun semuanya direkayasa saja..Hanya orang bodoh je percaya.

Betullah cakap Tun Mahathir..Disebalik puak-puak Pakatan ni, ada anasir-anasir Yahudi yang sponsor dorang bagi menjatuhkan kerajaan Malaysia..

Tengok saja di Mesir, Turki dan beberapa negara Islam Arab..., siapa yang untung disebalik semua kejatuhan kerajaan negara tersebut? Amerika dan proksinya yang untung beb..

0 comments:

Post a Comment