Sunday, March 3, 2013

18 comments:

  1. kalau x tahu tahu pasal strategi peperangan,jgn le nak menyalak x tentu pasal.tak kan semua nak kasi tau...tu bukan strategi namanya janda sangappppppp.....

    ReplyDelete
  2. Dasyatnya dia nie menyalak.... Tak pandai pasal politik main hentam je nak tweet........ Makin parah meroyan dia nie~

    ReplyDelete
  3. cm nie pnye org pom ad.ustazah pning.try la ko prgi lahad datu brjuang ko kn pjuang islam..dlu mse blakon dedah aurat skang msuk pas org pnggil ustazah org laen nk jd ustazah blaja smpai mesir dy msuk pas trus jd ustazah..meroyan2x.ckp bgus buat x,lau brani ko prgi dduk brisan prtama dlm prang d lahad datu mao x??

    ReplyDelete
  4. weh, abby aBABI, bawak2 tobat la weh, ngucap banyak2, bukak mata ko tu besar2, kalau tak cukup pakai spek mata, kalau tak cukup ag pakai teropong, tengok, perhati betul2..yg ko nk nyalak tak tentu pasal ni pehal? anjing pun x nyalak kalau takde org ke benda ke lalu. tu anjing, dah ko tu ape? manusia? anjing? tak, tak, bukan, bukan..aku rasa ko ni lagi teruk dari anjing..mmg patut pn ko bercerai ngan Norman Hakim tu..

    ReplyDelete
  5. Apalah busuk punya pantat ni.. Baru kenal politik dah nak mengajar org apa yg patut dibuat. Kalau org mcm ni lah pr agungkan maknanya samalah busuknya perangai diorg sama busuknya dgn pantat janda ni..

    ReplyDelete
  6. ebby abadi ni apa sahaja yg keluar dari mulutnya busuk seperti bau puki dia...sebab tu cakap yg bukan2....tak tahu bersyukur....ada saja isu....salahkan PM, UMNO....sudah2 la betina jalang oooi....hang tu sapa tak kenal.....sebab tu hang jadi janda...

    ReplyDelete
  7. now i know why your ex husband choose to leaved you...not only moron but bad mouthing..such a BITCH!!!

    ReplyDelete
  8. Dasar Puki busuk x tahu apa benda...
    Baik ko jual pantat ko kat puak2 PAS ler...dari membebel x tentu hala..

    Tak payah ler nak sibuk2...nak mencari keredaan Allah konon...
    Lagi ko merapu lagi dekat ko ngan Neraka.....INGAT TU

    ReplyDelete
  9. Kau tahu mengangkang......

    ReplyDelete
  10. tak payah mencarutlah abby..bagi maklumat semua tak betul...semalam sempat singgah WOW putrajaya...PAS siap letak van bergerak buat ceramah..org semua nak beristirehat dia asyik berceramah politik..klu ceramah agama ble tahan juga..abby ni betul2 da meroyan tahap gaban..berlagak alim...kecewa kena cerai kut...

    ReplyDelete
  11. patut la janda, mulut ko jahat, sedar la diri sikit.... aku dah paham sebab apa ko kena tggl. dulu aku peminat ko, abby

    ReplyDelete
  12. Bijik Dia Dah Gatal...gelenya Tak Tentu Pasal Aper Hal...cuber Ko Sendiri Pi Sana Usha Sendiri Kes Tu..ko Ni Biler Ko Rase Senang,idup Aman Damai,bahagia Ko Senyap Jer..tapi Biler Ko Da Rasr Tersepit Ko Menyalak Sana Sini...ni Ker Nak Jadik Wanita Solehah...jangan Ko nak Tunjuk Kan Keburukan orng Lain Ja..ingat...tuhan Maha Berkuasa...jangan Suatu Hari Nnt Keburukan Ko Terserlah...amik Pedoman Dari Drama Antara 2 garisan...

    ReplyDelete
  13. minah ni kan bekas "inspektor" dulu....masa main tembak2 dlm gerak khas dulu dia selalu nyorok blkg pokok...skang dia susah nak tembak2 da coz berat bwk tudung n jubah...pastu lak skang suka nyorok belakang bendera bulan...bab bijik gatal dia ni mmg sesuai d antar ke lahat datu utk jd 'lauk' puak penceroboh..

    ReplyDelete
  14. apa ko meroyan ni abby..lain kali kalu xtahu hal2 diplomasi negara jangan sibok nk mencelah! otak dungu! sebelum ambil tindakan kekerasan, ada langkah2 atau protokol2 antabangsa yang perlu dipatuhi bongok!! tu la orang suh belajar sibuk terkinja2 menyanyi.. ok la fine, pastu da berubah pakai tudung tunjuk ko la sorang je yang bagus! sian kat anak2 ko kat skolah!! please pity to them

    ReplyDelete
  15. jgn cakap banyak la abby, buat tmbah dosa org2 yg dok marah tu.. kita semua sayang Malaysia, cer pergi negara2 miskin, kita rasa 1000 kali syukur kerana jadi anak Malaysia. Jangan asyik bagi orang marah, buat perangai elok2, cakap elok2, beribadah seikhlas hati supaya betul2 boleh masuk syurga. Janji Allah pada hambanya...fikirkan la abby.

    ReplyDelete
  16. janda abby ni sebenar baru kenal dunia dulu dia ni asyik jual puki je sb itulah x tahu apa2...main bantai je.....mulut macam sial sb tu le suami dia tinggalkan dia......menjanda tu senang la dia nak jual pantat dia lagi.....bertaubat lah mak janda abby ,,,,,,kalau betul kau nak memperjuangkan islam bukan ini caranya kutuk org sesuka hati..........islam ke cam tu............islam tu mahu kita bersatu.......bawaklah banyak2 mengucap

    ReplyDelete
  17. wahai adik abby, ko ni cakap dulu keee baru pikir atau kau pikir dulu sblum ko ckp? tpi apa yg akak nampak kat cini ko main hentam gromol jeee...almaklumlah ustazah PAS (patri ajaran seweldan sesat lah katakan)xyah nak main balun je kalau ko sendiri xcukup ilmu...ko nak tau x camne aku bole inti sgt2 parti yg ko bangga2kn ni...dulu dia wat markas dia kat umah sewa nenek aku..brtahun2 dia duduk kat c2 xbyr sewa rumah. mula2 je dia duduk n bayar..yg nenek aku ni pun xckp dgn kami dia xbyr.smpai satu hri org tua ni dah xleh nak tahan lgi, dia mintak duit sewa kat ketua markas parti ko niiii...suatu hri mrk pun keluar dr umah sewa nenek aku. keluar waktu mlm hri lak tu. dah lah tuuuuu...habis wire2 dlm umah tu dikitai2kannya. sewapun xbyr....ko tau x,org tua tu, e2 ajelah pendapatan dia pd tiap2 bln.klau dah d rosakkn mata pencarian dia kat mana dia nak mintak. dulu bkn mcm skrg ni byk saluran dia bole pergi n dptkn.BATUL KE CARA PARTI YG DOK KO BANGGA2KN NI MEMBERJUANGKN ISLAM? di c2 aku lihat ko org ya lebih MUNAFIK dr parti UMNO yg ko fitnahkn.kita masuk parti bukan ikut2 org abby..kita tangok dan selam satu persatu dulu bau bole kita pertahankn hak kebenaran....ada lgi satu cite ttg parti yg ko banggakn ni....panatlah nak cite. nanti dulu kkkk. ambik ikthibar yg satu ni dulu....

    ReplyDelete
  18. dasyat gk betina sorg ni ...emm dlm berpolitik sempat gak dpt pucuk muda... ustazah segera mcm ni la bgus...

    ReplyDelete