Monday, March 4, 2013

Ulama PAS Berceramah Di Pentas UMNO Di Wangsa Maju Dedah Pembohongan Pakatan Pembangkang!!!



Video-video yang dikeluarkan ini memang terbaik dan terpanas dipasaran. Ustaz Hassan Basri, melondehkan satu per satu sikap dan perangai buruk Pas selama ini. Pas sekarang bukan macam Pas dulu.. dulu Pas sanggup mati untuk Islam, tetapi Pas kini, sanggup mati hanya untuk ke Putrajaya. Malah dari segi matlamat perjuangan, Pas berubah-ubah, malah Pas lebih teruk dari UMNO.

Kalau Pas dah lebih teruk dari UMNO, buat apa nak pilih Pas lagi? Baik ambil UMNO saja, dah tentu kita semua selama ini diperintah oleh UMNO. Baiki UMNO dari dalam. Perjuangankan Islam sebenar, tak payah kita nak gubal undang-undang yang ada kena mengena dengan Islam. Pertahankan Islam.. bab agama tiada kompromi. Pas boleh la, orang jentik telur pun diam lagi, macam mana nak pertahankan Islam?

Dalam ceramah di Wangsa Maju itu..pendedahan yang dibuat oleh Ustaz Hassan Basri telah ditentang oleh penyokong pembangkang yang melakukan provokasi dengan menjerit dari dalam flat berdekatan dengan tapak ceramah..namun Bekas Ketua Penerangan PAS Selangor ini tidak gentar dan terus membuat pendedahan tentang keburukan pakatan pembangkang 











1 comment: