Friday, March 15, 2013

Panas!! Chegubard Bakal Ditendang Keluar??



Kalau tidak ada angin, masakan pokok akan bergoyang... benar rupanya khabar yang bertiup dan ini lah puncanya mengapa Chegubard terpaksa melakukan apa saja untuk menarik perhatian Pusat dan juga Bossnya Anwar Ibrahim kerana Chegubard bukan lah “winnebale” candidates bagi PKR lagi.

Chegubard kini terpaksa menjadi jaguhan bagi membuktikan bahawa beliau masih relevan dalam PKR atau boleh sajalah lupakan PKR jika usaha menarik perhatian Boss PKR gagal lagi.


Diberitahu satu pertemuan sulit telah diadakan oleh beberapa orang kuat PKR bagi memastikan Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegubard disingkirkan terus dari PKR.

Beberapa tindakan juga akan diambil bagi menghalang penglibatan Chegubard di pentas politik dan segala perbincangan berhubung Chegubard juga telah disampaikan kepada Ketua Umum PKR, Anwar Ibrahim.

Pada 16 March ini Anwar Ibrahim dijangkakan turun berceramah di Batu 3, Pedas Rembau, Negeri Sembilan bersama angkatan penceramah lain, namun nama Chegubard langsung tidak ada sebagai penceramah di Rembau.

Adakah ini langkah awal untuk memalukan Chegubard?

Terus Baca Di Sini

0 comments:

Post a Comment