Saturday, March 9, 2013

Eksklusif!! Apa Kaitan Kenyataan Bapa Saiful Dan Lahad Datu??


Pelbagai cara Anwar cuba buat diversion. Tian Chua satu diversion. AMK ada nak timbulkan isu di kalangan anak muda tentang bayran tertentu. Dia saja nak marahkan orang dengan kata transisi pertukaran kuasa licin.... kah kah kah.

Dia telah bawa keluar kawan satu MCKK Jeneral Hasshim Hussein tapi ornag biasa tak berapa kenal. Terpaksa dia guna si Azlan Bapak Haruan yang tak bermaruah.

Tapi syukur Saiful cekap dan pantas menjawab serangan terbaru PKR. Pukul 11 pagi PKR serang guna bapak tak boleh harap ini. Petang pukul 6 dia dah jawab dan attack balik. Siap dia bantu suruh balikkan ke isu Sabah.

Saiful pun sedar isu Sabah lebih penting dan usah kita teralih tumpuan kerana cerita bapak yang tak pernah jaga anak dia. Jawapan isu Saiful ini senang saja.
 
1. Saiful yg kena liwat dan dah bersumpah. Biar dia tarik sumpah dan minta maaf pada anwar. Kenapa bapak pula yang minta maaf? Dia ke diliwat?


2. Ini mesti cerita duit. Lihat saja pendakwa Dato Yusof diambil oleh Anwar dan mudah dibayar.

Maklumat kami The Unspinners dapat adalah satu keluarga Saiful ditawarkan RM10 juta tapi Saiful tak mahu gadaikan maruah lalu membuat ayahnya marah dan herdek, "UMNO dna kau sekali akan aku hapuskan."



0 comments:

Post a Comment