Monday, December 12, 2011

Mat Sabu kena bantah lagi !!!!


Salam 1 Malaysia kepada pembaca – pembaca blog BN4WangsaMaju. Hari ini saya nak bercerita pasal si gemok ni yang bernama Mohamad Sabu atau lebih dikenali sebagai Mat Sabu , cerita ini berkenaan dengan bantahan oleh Persatuan Bekas Tentera Malaysia (PBTM) cawangan Muar dan Cawangan Sungai Balang membantah program ceramah Timbalan Presiden Pas itu.

Persatuan itu melahirkan rasa kurang senang terhadap kehadiran pemimpin Pas itu di negeri Johor berikutan kontroversi kenyataannya yang mengangkat pejuang komunis dalam peristiwa Balai Polis Bukit Kepong pada tahun 1950 dan bukannya anggota keselamatan yang terkorban.

Selain membuat laporan polis terhadap program ceramah tersebut , mereka turut menyerahkan memorandum bantahan program itu kepada Ketua Polis Daerah, Asisten Komisioner Mohamad Nasir Ramli.

Turut membuat laporan polis adalah Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Bakri, Pemuda Barisan Nasional (BN) Parlimen Bakri serta Gerakan Belia 4B Parlimen Bakri.

Posted by Gempur Wangsa

4 comments:

  1. Semua orang Johor beratur dan tiap2 sorang bagi penampar Jepun pada Barua sorang nih!!! Dia ni patut d bakar hidup2. Dasar pengkhianat negara yg tegar.

    ReplyDelete
  2. INSHAALLAH ALLAH AKAN TURUNKAN LAKNATNYA PADA PAS.LIHAT APA TERJADI DITERENGGANU.PAS PERINTAH SATU PENGGAL SELEPAS HADI PELUK KIT SIANG.BIAR DIA BONGKAK.SOKONG PELIWAT.LIHAT APA JADI PADA KAUM LUT.MADRASAH DIKEDAH DIROBOHKAN KERANA DAPAT DUIT HARAM DARI TAUKEY PENANG

    ReplyDelete
  3. Pas membangun bersama kominis.........

    takeee beerrrrrrrrrrrr................

    ReplyDelete
  4. A'AAAA...WUU...HUH...HUUUUUUUU

    ReplyDelete