Monday, February 4, 2013

Khalid Ismath Dapat Bertanding Di Dun Kedah???


Kalau dah namanya SYIAH, maka puak ini cukup tebal dengan fahaman ekstrim yang menjurus kepada kesesatan. Sejarah telah membuktikan bahawa SYIAH merupakan kelompok yang paling tidak boleh dipercayai walaupun mereka terlebih baik sedikit sahaja berbanding KHAWARIJ yang telah membunuh Syaidina Uthman Affan r.a bagi mencetuskan pergeseran antara para Sahabat r.a terutama sekali antara Syaidina Ali r.a dengan Syaidina Muawiyyah Abi Suffian r.a.

Bagaimanapun, golongan SYIAH terutama dari Karbala cukup terkenal kerana mereka telah membunuh cucunda Rasulullah s.a.w, Syaidina Husin bin Ali r.a. Bagaimanapun, kebijaksanaan mereka memutarbelitkan fakta, meletakkan kesalahan kepada Yazid bin Muawiyyah yang menjadi khalifah dan pernah bersama-sama Syaidina Husin r.a dan Syaidina Hasan r.a dalam barisan hadapan tentera Islam.

Di Malaysia, kelompok yang berpegang kepada ajaran Syiah sudah mula mempamerkan fahaman ekstrim mereka secara terang-terangan. Semenjak Mat Sabu dipilih sebagai Timbalan Presiden PAS, kelompok Syiah yang selama ini bertaqiyyah dan berbaiat kepada pemerintah, berasakan mereka sudah bebas daripada berbuat begitu.

Dan kebiasaan bagi kaum Syiah ialah, mana-mana yang tidak sebulu dengan mereka, maka dihalalkan darah golongan berkenaan untuk ditumpahkan, terutama sekali sekiranya kelompok yang tidak sebulu dengan mereka itu beragama Islam.

Setakat ini, di Malaysia, puak-puak yang memeluk agama Syiah dan beranggapan mereka 'lebih maju' dan 'lebih baik' daripada kelompok Ahli Sunnah Wal Jamaah kerana kononnya mereka mencintai Ahlul Bait, belum lagi mengisytiharkan perang ke atas umat Islam memandangkan kelompok mereka masih terlalu kecil.

Namun, kecenderungan ke arah itu sudah mula dapat dilihat dengan jelas.


Tindakan Khalid Ismath, seorang pelajar universiti keciciran yang mengetuai sebuah gerakan melabelkan Menteri Besar Kedah, Azizan Abdul Razak sebagai SIAL dan CELAKA semata-mata kerana Pesuruhjaya PAS Kedah itu menyertai program anjuran Kerajaan Persekutuan dan memakai baju 1M4U, sememangnya tindakan yang amat biadap dan kurang ajar.

Apa yang ditakuti sangat dengan hanya sehelai baju dan penyertaan Menteri Besar Kedah dalam program yang bertujuan untuk memajukan negeri itu? Apakah kerana sehelai baju yang disarung oleh Azizan Abdul Razak maka akidah politiknya akan berkubur dan Azizan Abdul Razak akan masuk UMNO?

Inilah perangai puak-puak Syiah yang cukup gemar melaga-lagakan Ahli Sunnah Wal Jamaah. Dan kejahatan kelompok Syiah yang amat kuat berpolitik memandangkan teras kepercayaan mereka adalah WALAYAT dan IMAMAH. WALAYAT dan IMAMAH mempunyai kaitan rapat dengan kepimpinan dan politik.

Sumber

4 comments:

  1. muka mamat sial tu lg sial....buruk lg huduh ada skit2 iras babi hutam kalu tgk btl2.....perangai pun dah sama skit sondol jer...

    ReplyDelete
  2. hahaha org bodoh saja yg percayakan syiah sbb depa ni ada taqiyyah hahaha berpura2 bermuka2 golongan yg dok dlm dlm pantat neraka..haram jadah heyyyyyyyyyyy

    ReplyDelete
  3. apsl ust azizan x leh kai baju bn plak tgna pi merayakan hri jadi dia sdgkan dia pertikai maulidur rasul umah benggali tak kira plak...pelawok la pelwaokkk

    ReplyDelete
  4. Silakan kalau nak bertanding di Kedah. Mai bertanding di tempat aku DUN Sungai Tiang. Kami akan pastikan hilang wang pertaruhan...masuk hutan berkawan dengan kerbau pendek....Binawe punya budak....

    ReplyDelete