Sunday, April 1, 2012

"Saya Kenal Siapa Sebenarnya Anwar" - Fairuz Khairuddin

YBHG. DR. Fairuz Khairuddin mendedahkan mengenai sikap Anwar Ibrahim pada malam kemarin di ceramah perdana isu - isu semasa di Wangsa Maju .

Dahulu beliau juga yang menganggap dirinya PANGLIMA MUDA PAKATAN RAKYAT, menjelaskan bahawa Anwar Ibrahim tidak semegah yang dicakap.

Mengenai Anwar Ini sudah semestinya ramai yang tahu sikap pemimpin pembangkang ini dari dulu sehingga sekarang sama sahaja..

"Beliau (Anwar Ibrahim) ingin menjadi seperti hero tamil iaitu Rajini khan, Ingin menolong rakyat kononnya. Tetapi hakikatnya rakyat yang menderita dengan Anwar siamdoll ini"

Menyentuh pula isu Nik Aziz yang berkata bahawa Nabi Muhammad S.W.A seperti lahirnya mamat di kampung???...Apakah Nik Aziz Dah Nyanyuk???nak samakan Nabi dengan mamat pula??..


Dr. Fairuz juga menjelaskan bahawa "setiap yang Anwar Ibrahim lakukan adalah kerana mementingkan diri sendiri seperti isu pilihanraya tahun lepas..Dia bertanya kepada saya (Fairuz) , kenapa nama wakil rakyat PAS yang dicalonkan ??. Anwar juga berkata PAS ini tidak layak untuk mentadbir negara. Inikah sikap pemimpin yang kita perlukan?".

"Ada mulut - mulut keparat yang cakap pada saya, Saya masuk UMNO berapa KEPING diorang bagi???"

Beliau yang juga mantan Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang menjelaskan bahawa isu berapa KEPING itu tidak menjadi hal kepadanya kerana jika beliau duduk didalam Pakatan Rakyat pun beliau sudah menjadi kaya, Ini berkisar tentang perjuangan. Jika otak hendak memikirkan kekayaan sahaja. Musnahlah negara Malaysia ni.

Beliau juga menyatakan bahawa pilihanraya tahun ni akan berpihak kepada Kerajaan Barisan Nasional Lagi, dan hasrat pembangkang untuk menawan kerajaan tidak akan dapat tercapai.

JOM KITA LAYAN VIDEO DI BAWAH NIE!!!!!!!
















1 comment:

  1. Bila pulak manusia ni dapat title Dr? Boleh main pakai letak je ke kat depan nama. MAster pun tak habis...dia beli PhD kat kedai mana ye?

    ReplyDelete