Wednesday, April 18, 2012

Penduduk Ijok Ludah Muka MB Khalid!!!

"Menteri Besar Tak Boleh Harap"-itu adalah ungkapan yang keluar dari mulut salah seorang penduduk Ijok yang berADUN kan seorang menteri besar..kegagalan MB Khalid atau lebih dikenali Khalid Gagap sebagai seorang Menteri Besar terus didedahkan melalui temubual bersama penduduk ijok..


Selepas pernah terkantoi di Puchong yang menyaksikan seorang penduduk bertanyakan tentang longkang dan lampu jalan dan beliau memberikan jawapan tentang tanah..MB Khalid terus menunjukkan yang beliau tidak layak untuk memerintah negeri selangor dan seterusnya tidak layak menjadi wakil rakyat..bayangkan bagaimana seorang wakil rakyat di 'boo' oleh penduduk yang diwakili nya sendiri kerana disifatkan hanya pandai berjanji untuk meraih undi..tetapi selepas 4 tahun menjadi MB..janji-janji tersebut masih belom ditepati..

haah..tergagap2 nk jawab

Antara lain yang diluahkan oleh penduduk adalah:

“Kita nampak MB memang tidak bertanggungjawab. Dia tak tahu apa-apa. Semua perkara diserahkan bulat-bulat kepada wakilnya,. Masalah pula timbul bila wakil-wakil yang dilantik pun lepas tangan sekali. Jadi kita lihat MB memang tidak menjaga orang Ijok,

ingin tahu lebih lanjut..baca sini

psst:puak2 PKR ni memang tau berjanji je..tunaikan tidak..dasar pembohong!!! Puiiihhh...

0 comments:

Post a Comment