Monday, April 2, 2012

"Bakal PM" Tidak Pernah Menyimpan Dendam !!! huhuhu



Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim memberi jaminan beliau tidak akan membalas dendam terhadap pemimpin Barisan Nasional (BN) sekiranya berjaya memerintah negara selepas Pilihan Raya Umum 13 (PRU13) nanti. Semasa beliau merasmikan Jentera Pilihanraya Pakatan Rakyat Wangsa Maju baru - baru ini.

Anwar berkata, beliau sedia memaafkan pemimpin yang melakukan pelbagai kezaliman kepada dirinya juga berharap rakyat mengambil sikap sama terhadap kesalahan­ pemimpin BN yang menyalahgunakan harta negara.

“Saya sama sekali tidak akan dera atau mengambil sikap untuk membalas dendam biar pun pelbagai perkara dan ancaman dihadapkan kepada saya dan rakan sekarang. Saya pernah melalui keadaan paling teruk dalam kehidupan, tetapi itu tidak menjadi dendam"

“Sama seperti saya lakukan terhadap Tun Dr Mahathir Mohamad yang menuduh pelbagai benda, namun selepas keluar saya tidak me­ngam­bil sikap membalas dendam terhadap perbuatannya,” kata ketika berucap depan 1000 penyokong di Padang Permainan Di Wangsa Maju Seksyen 1 Kuala Lumpur .

Turut hadir, Ketua Cabang Pakatan Rakyat Wangsa Maju, Bakal calon bertanding pakatan rakyat Wangsa Maju iaitu Dr. Tan, Wakil dari DAP, dan YB Zuraidah (Mak Lampir) Ahli Parlimen Ampang.

Anwar yang juga Ahli Parlimen Permatang Pauh berkata, pendekatan pihak lawan yang sentiasa melakukan tindakan kontroversi, termasuk menuduhnya melakukan perkara yang tidak senonoh tidak sesekali akan melunturkan semangatnya untuk menukar Putrajaya.

Dalam mimpi la derr...Putrajaya Bukan milik PAKATAN RAKYAT la BONGOK punya Anwar!!!!

2 comments:

  1. tarzan pon kalau dengar ucapan si penipu ni memang tak percaya punya...tengok muka mcm apa tah.....

    ReplyDelete
  2. Cam poyo je dia ni kan? Slumberland je xtau malu. Kalau aku satu dunia dh tgk kote bengkok ku lama dah aku dok gua.

    ReplyDelete