Tuesday, April 3, 2012

Panas - Nurul Izzah Lihat Papanya Meliwat????



Ps: Kita kena ingat!!! Orang yang kata Si Ketua Penipu tu meliwat bukan dari kalangan orang luar. Jauh sekali dari kalangan pemimpin BN sendiri.

Tapi yang kata Si Ketua Penipu merangkap Papa Kesayangan Si Nurul Izzah ni meliwat ialah Si Karpal Whichar, Ketua Peguam Bela Si Ketua Penipu tu sendiri.

Kenyataan tu telah dibuat didalam mahkamah, dihadapan Hakim, Peguam Pendakwa dan ahli keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri.

Jadi, disebabkan kenyataan yang dibuat oleh Si Karpal Whilchar itulah yang mengakibatkan Si Nurul Izzah ni juga turut menyokong kenyataan Papa dia.

Mungkin nak 'cover line' punya pasal, terpaksa la dia kritik undang - undang Islam yang berkaitan dengan isu hukum Liwat dan zina.
Ini kerana dalam hukum Islam, tak kira sama ada liwat tu dilakukan secara paksa atau secara suka rela, kedua - duanya pasti akan dikenakan hukuma sebat!!! Maka mungkin sebab itulah dia kata hukum tersebut kuno!!! Takut Papa dia kena sebat la tu kot!!!

Klik di sini

2 comments:

  1. patut nurul tanya orang yg mendedehkan keburukan perilaku bapanya serta orang yg memberi gelaran dari mana dia sumber maklumat tersebut,adakah itu fitnah?kalau fitnah kenapa tak saman?

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju........ ( saya sudah follow blog anda, sila follow blog saya ye)

      Delete