Wednesday, February 29, 2012

Suami Watiwani - Bukan 20 Samseng, Tetapi Hanya 12 ??


Dakwaan Badrolamin kononnya dia dipukul oleh samseng seramai 20 orang hanyalah satu pembohongan untuk mengelakkan dia daripada didakwa berkhalwat.


Buktinya apabila JAIP mengambil dan memeraiksa CCTV yang dipasang oleh pihak pengurusan hotel Swiss Garden mendapati tidak ada kelibat 20 orang samseng seperti yang didakwa oleh Badrolamin.

Menurut suami Watiwani dia tidak pernah membawa orang untuk memukul Badrolamin sebaliknya dia merayu agar Badrolamin 'memulangkan' isteri dan anaknya yang berumur 3 tahun supaya dapat dibawa pulang dengan selamat. Malangnya rayuannya tidak diendahkan oleh Badrolamin yang 'menyimpan' isteri dan anaknya dalam bilik hotel yang disewanya.

Lalu beliau menghubungi pihak penguatkuasan JAIP untuk membuat tindakan lanjut.

Menurut suami Wati yang berumur 28 tahun isteri sengaja membawa anaknya yang berumur 3 tahun bersama ke dalam bilik Badrolamin supaya mengelakkan daripada disyaki berkhalwat.

Beliau hadir pada kira-kira pukul 3 petang memberi keterangan kepada pihak JAIP kesal dengan dakwaan Badrolamin kononnya dia menyiksa isterinya, oleh itu isterinya datang berjumpa dengan Badrolamin untuk meminta bantuan.

Dakwaan suami Wati lagi, kenapa harus membuat perjalanan yang sejauh 120km untuk meminta bantuan sedangkan di Rompin mempuanyai tempat untuk dia meminta bantuan.

Saya syak isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan Badrolamin sejak 6 bulan yang lepas, sebab itu saya mengekorinya ke Kuantan dan seterusnya ke hotel Swiss Garden

5 comments:

  1. Salam semua;
    Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau 5 bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
    Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel mendakwa dipukul oleh gangster didalam bilik hotel.

    ReplyDelete
  2. apa nak pening kepala kalau nak kaunseling kat lobby pun boleh coffee house hotel pun boleh ,kaunseling dalam bilik pukul 2 pagi tu kaunseling macam mana nak asah parang tumpul jadi tajam, nak belah buah timun dan makan karipap.

    ReplyDelete
  3. simple jer...cuba tanya bahalol amin tu
    1) apa dia buat dgn bini org kul 2 pagi dalam bilik hotel?
    2) apa bukti dia kena belasah dgn 20 gangster?(hidung tk patah, gigi tak terburai pon...)
    3) Mcm mana suami pompuan tu tahu bini dia pi jumpa si bahalol sampai sanggup memandu 120km dari rompin ke kuantan kalau bukan perancangan si bahalol2 ni dpt dihidu oleh sang suami?
    4) mcm mana pihak hotel swiss garden bertaraf 4 bintang tak perasan, ada 20 gangster masuk bilik hotel..kalo nk naik lif pun kena 2 trip agaknya...
    5) apasal tk buat laporan polis kalo betul awak tu kena belasah dan dikurung? tk pasal2 driver awak yg tk de kena-mengena dgn khalwat ni pulak yg awak sibuk2 nk buat report.
    6) mana bini2 awak masa kejadian?? apasal tk bawak bini sekali sedangkan dgn bini org boleh pulak wawk check in guna nama awak
    7) kalo berani kenapa awak tk buat akuan bersumpah dgn nama Allah jika benar awak teraniaya....lagi pun awak kan sahabat masjid..

    dah-dahlah ler tu....checkmate!!!!

    ReplyDelete
  4. Ingatkan sebulan 2 ni bolehlah rehat dan tumpu pada benda lain, rupanya Allah mahu terus membuka pekong Parti Al Juburi. Bila Allah nak mendedahkan kebenaran, tidak ada siapa yg dapat menahannya dan tidak disangka-sangka .. SubhanaAllah ..

    Satu masa dulu bila aku tengok dia bercakap berkenaan Dr Asri, aku dah dapat rasa dah , bala besar akan menimpa dia, sedap sahaja dia nak memancung kepala bekas mufti itu, dan buka main berani lagi dia mengkafirkan seorang ilmuan. Mana tak mengkafirkan, kalau dah dia mengistiharkan bekas mufti itu sebagai bapak syaitan .. ada kah syaitan itu Islam?? Minas syaiton ni rajim .. jelas dan nyata syaiton itu sebesar besar kafir .. boleh dia katakan bapak kafir pula ... Allah Maha Besar dan Maha Kuasa .. namun Al juburi juga yang di Mahdi kannya ..

    ReplyDelete
  5. BN4WM,

    badrulamin awal2 lagi memang dah kantoi sbb DIA TAK BERSUMPAH LANGSUNG DGN NAMA ALLAH sedangkan dia ustaz & tahu nilai sumpah sejati dgn menyebut 'Lillahi'...
    memang sah dia ikut 'imam mahdinya' yg sampai hari ni GAGAL BERSUMPAH LAKNAT spt yg kita ingin nak lihat sbb orang Islam gerun (taqwa) mendengar nama Allah bila dilafazkan dlm sumpah...
    tp org2 pgayr ni hanya sanggup kongsi nama Allah dgn geng kristian mrk shj! mrk rasa gentar jika tak sokong penggunaan kalimah Allah ni dgn puak2 laknat tu.
    akhirnya, laknat Allah meninmpa keatas mrk yg sentiasa mempermain2kan namaNya!! Na'uzubillah...

    ReplyDelete