Tuesday, July 10, 2012

Pemuda UMNO Balun Pakatan Rakyat !!!

Pada 9 Julai 2012 jam 8.30 mlm satu majlis ceramah pentas pemuda telah diadakan bertempat di Dewan Umno Cawangan EF Seksyen 1 Wangsa Maju.


Antara Yang hadir memberikan ceramah adalah YB Khairy Jamaluddin yang merupakan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia, Dato' Razali Ibrahim Naib Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia dan juga merupakan Timbalan Menteri Belia dan Sukan serta Datuk Rizalman b Dato' Mokhtar yang merupakan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan



turut memberikan ucapan pada malam tersebut antaranya wakil dari KIMMA, Wakil dari mahasiswa serta beberapa orang yang merupakan Pemidato Pemuda BN.





Saudara Taufik yang merupakan Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Wangsa Maju turut naik ke pentas bagi memberikan ucapan aluan.

walaupon majlis tersebut diiringi dengan hujan renyai namun ia tidak mematahkan semangat kira-kira 400 org yang hadir bagi mendengar pendedahan isu-isu semasa yang dibangkitkan para penceramah. YB KJ juga telah berkata kehadiran pada ceramah pentas pemuda kali ini adalah lebih ramai dari ceramah Anwar Ibrahim di Bayan Lepas pada hari ahad lepas.


LAGI GAMBAR KLIK DISINI

5 comments:

  1. Kalau nak lagi menarik jom kat sini http://tinyurl.com/7gc4qjd

    ReplyDelete
  2. kih kih kih ..ramai tu jer ?... kesian...

    ReplyDelete
  3. memang terbaek pastu ada keter memekak (alarm) dengki la tu... ahahhahaa

    ReplyDelete
  4. okla tu,dari belah sane,ckp puluh2 k!kite steady bro..hidup pemuda..

    ReplyDelete