Thursday, March 29, 2012

Azmin Ali Lari Selepas 'Disergah' Hasan Ali ???



Azmin Ali tidak berani memberikan komen mahupun menyahut cabaran Hasan Ali untuk mendedahkan kekayaan dan bagaimana atau sumber mana kekayaan yang sedang dinikmati. Azmin Ali yang difahamkan menggunakan butiran dan data yang diberikan oleh seorang GERGAJI TIGA MATA yang gajinya dibayar oleh JPA, sebelum ini telah cuba memalukan Hasan Ali menerusi pendedahan ubahsuai pejabat yang menelan perbelanjaan lebih RM300 ribu.


Kekasih Anwar Ibrahim dan madu Wan Azizah itu ternyata tidak mampu untuk berdalih atau memberikan sebarang jawapan. Sebabnya sangat mudah, Azmin Ali memang tidak dapat menjawab kerana segala kekayaan dan SETIAP SEN yang ada padanya, semuanya adalah kerana HASIL LENDIR dan hubungannya dengan Anwar Ibrahim.



Tanpa Anwar Ibrahim, Azmin Ali hanyalah SEORANG BUDAK KAMPUNG KLANG GATE yang nasibnya agak baik kalau tidak telan dadah!!!

Walaupun Hasan Ali pun tidaklah seelok mana berbanding Azmin Ali, namun melihat kepada latar belakang kedua-duanya, setidak-tidaknya Hasan Ali tidak meletakkan isterinya untuk berhubung rapat serta intim dengan Anwar Ibrahim.

Azmin Ali tidak seharusnya menyalahkan orang lain kerana pendedahan-pendedahan terbaru termasuklah persoalan tentang status salah seorang 'anaknya'. Semuanya bermula daripada Azmin Ali sendiri.

Kata orang, tangan yang mencincang maka bahu pulalah yang memikulnya. Perangai menyalahkan orang lain sepertimana yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim, tidak lagi sesuai, malah dilihat sebagai tindakan PONDAN TIDAK BERTELUR.

Sama ada tercatat dalam seluruh keturunan Azmin Ali tentang cela dan kelaku hodoh yang membabitkan dia dan isterinya pada kemudian hari, itu bukanlah kerja manusia. Dahulu, dia juga yang beria-ia bercerita tentang aibnya MAHATHIR, sekarang, terimalah balasan aibnya pula dibuka...

Macam Anwar Ibrahim juga... kerjanya menfitnah orang dan membuka setiap aib orang agar dia kelihatan suci. Sekarang, terimalah pula balasan aibnya dibuka oleh Allah Taala siap dengan segala macam bukti seperti VIDEO CHINADOLL yang sehingga sekarang masih cuba dinafikan oleh Anwar Ibrahim dan para pengikutnya.

Orang penakut seperti mereka ini yang sibuk hendak mengajak orang berdebat? Ini hero golongan pembangang dan pembahlol?

2 comments: