Tuesday, October 18, 2011

Anwar Ibrahim Angkat Bendera Putih!!

Perbicaraan kes liwat abg anwar kita ni telah bersambung minggu ni..geng-geng pembelaan anwar dilihat telah pon menggulungkan kertas pembelaan dengan Dr Hoogland sebabgai saksi yg terakhir..konklusi yg dibuat oleh geng pembelaan adalah dgn mengumumkan bahawa anwar sakit belakang dan tidak mampu melakukan hubungan seks..


Tapi biler dipikirkan kenapa geng pembelaan yg diketuai oleh Karpal Singh dilihat seperti tidak berjaya untuk meragukan kes ni..geng peguam yg membela abg anwar ni boleh la jgk dikatekan sebagai peguam elit di Malaysia..tetapi fakta pembelaan dilihat sebagai tidak kukuh..ape da jd ngn geng pembelaan anwar??

Dan apabila dipikirkan blk..daripada saksi -saksi yg ditampilkan anwar, hampir semuanya tidak dapat diterima pakai sebagai alibi setelah terkedu selepas dibantai bertalu-talu oleh pasukan pendakwaan..dan anwar sendiri dilihat memberi keterangan dengan tidak bersumpah..konspirasi nanti katenya..kepala otak die la.. cuma saksi terakhir iaitu DR Hoogland mempertikaikan kes ini setelah membuat kenyataan bahawa anwar tidak mampu melakukan hubungan seks kerana sakit belakang..

Pihak pendakwaan pula akan menampilkan 4 org saksi bermula hari ini untuk menyangkal dakwaan Dr Hoogland..dijangka saksi terakhir abg anwar ni akan diragui juga keterangannya nnt..Geng-geng pembelaan akan mula pening dan serabut dan anwar juga akan mengangkat bendera putih..dan keputusannya pasti anwar akan selamat ke Bamboo River..

posted by Pandikar Mastoor

0 comments:

Post a Comment