Saturday, October 15, 2011

PAS PENGKHIANAT MELAYU DAN ISLAM !!!


PAS sebuah singkatan daripada perkataan “Parti Islam SeMalaysia”. Perkataan ini jelas mencerminkan suatu nama memperalatkan Islam. Tetapi kebanyakan orang – orang Islam tidak menyedarinya. Hanya menerima sahaja bahawa PAS itu sebuah parti yang memperjuangkan Islam. Sebenarnya, PAS lah sebuah parti pengkhianat Melayu dan Islam.

55 tahun PAS wujud di bumi Malaysia ini, Orang Islam sentiasa berpecah belah , ada sahaja isu – isu yang diputar belitkan oleh Pas sehingga menghancurkan perpaduan mereka. Sedangkan Islam mengajar umatnya supaya bersatu padu & jangan berpecah belah.

Al-Quran surah Al Imran ayat 103 yang bermaksud “ Dan berpegang teguhlah kamu sekalian kepada tali Allah (agama Islam) dan janganlah kamu bercerai berai ” tetapi ajaran – ajaran itu semuanya tidak diambil kira oleh PAS , kerana kepentingan politik .

Akibat daripada kepentingan inilah meka segala rancangan untuk memartabatkan Islam oleh kerajaan BN tidak dapat dilaksanakan dengan lebih lancar dan sempurna kerana ia sentiasa diracuni oleh PAS.

Posted by Gempur Wangsa

4 comments:

  1. pas parti ajaran sesat pas parti yang mengadai agama pas gadai bangsa pas gadai maruah

    ReplyDelete
  2. Bodoh la pas ni...Asl la orang kampung aku dok sokong dia lagi..aku rasa nak tumbuk je muka dia..dgr sgt ckp si nik aziz ni..bila tejadi sesuatu kes..berdiam diri pulak..wahai nik aziz..pasal kau la melayu dan Islam berpecah belah

    ReplyDelete
  3. Pemimpin2 hamPAS memakai kopiah putih lagi berseri akan tetapi kebanyakan tindak tanduk mereka tidak lah seputih kopiah yang melekat di kepala mereka.

    >>> sama2 lah kita renungkan<<<

    ReplyDelete
  4. PAS = PARTI AJARAN SESAT

    ReplyDelete