Monday, October 24, 2011

SD Johari maki depan muka anwar !!!


kenapa SD Johari maki depan muka Anwar? Apa yang dilakukan Anwar sehingga menimbulkan kemarahan SD Johari serta ahlinya?.Saksikan video di bawah ini untuk kepastian .


Posted by Gempur Wangsa

3 comments:

  1. lain kali jgn maki , bg je penumbuk.baru tau langit tinggi ke rendah

    ReplyDelete
  2. anwar kalau dimaki @ beri puki pn dia tak heran, tapi kalau tunjuk bontot barulah dia diam dan keghairahannya datang.

    ReplyDelete
  3. Satu soalan untuk anwar ibrahim....adakah kamu anwar ibrahim berani bersumpah laknat bahawasanya kamu tidak melakukan liwat terhadap saiful dan orang-orang yang terdahulu dan kamu juga bersumpah bahawa kamu telah difitnah oleh saiful dan juga tuduhan-tuduhan yang terdahulu adalah atas dasar kepentingan politik negara yang ingin menjatuhkan kamu?

    so adakah anwar ibrahim berani melakukan perkara sedemikian? ini adalah untuk menutup segala tomahan dan persengketaan yang sia-sia oleh umat Islam sendiri.anwar ibrahim jika kamu benar seorang pemimpin tampil kehadapan dan buktikan semua ini. pendek kata "bro ada beran tak dak beran..cita simple jek tak yah dh nak kecah kecah pas lu sumpah bagai" sekian wassalam...

    ReplyDelete