Monday, October 31, 2011

RAMAI KAKITANGAN AWAM SOKONG PEMBANGKANG???















Post by Kepala Wangsa

17 comments:

  1. lu ni apa cerita ni bro....menjaja cerita yg tak benar...saya salah seorang penjawat awam tak ada pun cerita2 lu ni yg benar....apakah salah kerajaan pada kakitangan awam... kalau benar lah ramai kakitangan awam yang pro pembangkang saya cabar pse letak saja jawatan...itu lah namanya manusia tak mengenang budi...

    ReplyDelete
  2. Saya menyokong kenyataan ini. Skrg pun sedang kumpulkan maklumat dan bukti utk diserahkan kpd YAB Perdana Menteri. Tunggu dan lihat sahaja apa yang berlaku selepas ini.

    ReplyDelete
  3. betul! betul!betul!

    ReplyDelete
  4. Jangan sama sekali ada dikalangan kakitangan awam yang berpangkat tinggi, apa lagi dibahagian pentadbiran yang dimulut mereka seolah-olah menyokong kerajaan sebaliknya bila di belakang mereka ini lah yang menghantam kerajaan.

    Tukarkan segera semua mereka ini ke tempat lain yang lebih sesuai.

    warga sebelum merdeka

    ReplyDelete
  5. Aku akui sebahagian besar kakitangan awam yg negeri asalnya dari pantai timur terutama Kelantan memang menyokong Maha Guru mereka. Aku pun tak faham mengapa pendirian mereka begitu taksub sekali, dan buktinya; Kelantan tidak dapat ditawan BN selagi pengundi luar terdiri dari anak2 Kelantan yg bekerja di Lembah Klang balik mengundi menyokong PAS, pada setiap PRU, tak percaya cuba selidik sendiri. Sokongan ramai semasa lawatan2 turun padang PM atau TPM ke akar umbi, tidak menggambarkan peluang kemenangan kepada BN selagi pengundi2 luar terdiri dari Kakitangan Awam dari Kelantan di Lembah Klang tidak berubah sebagai penentu kemenangan bagi Pembangkang!!!

    ReplyDelete
  6. senang cerita, kakitangan kerajaan yg sokong pembangkang tu sebab tak sedar ke diri. nasib baik ada kerja kerajaan, dapat gaji, bagi anak bini makan. lepas tu nak jadi anjing pulak gigit kerajaan, dia orang ni lah 'kakitangan anjing' namanya. tak kenang budi.

    ReplyDelete
  7. Kenyataan yg memang ada kebenarannya..Kakitangan Awam yang pro pembakang selalu menyalahkan kerajaan dalam apa jua aspek...semua tak betul di mata mereka...memang jenis tak tahu bersyukur dengan apa yang diperolehi..harap pihak kerajaan mengambil berat hal ini..dah serius...

    ReplyDelete
  8. Betul dan tepat sekali. Sebagai contoh, YaPEIM tu mmg PKR tegar kecuali 5/6 orang stafnya UMNO. Pasukan pengurusannya 'balaci tetap Anwar'. Ada pernah nmpk Ketua Pengarahnya hadir dalam Perhimpunan Agung UMN0 atau mana-mana program parti UMNO. Dah lah kakitangan awam beri sumbangan 'amal jariah' yang tak pernah didedahkan kepada umum kemana perbelanjaan sebenar mendapat kritikan rakyat, Gelaran DR. yang digunakan oleh Ketua Pengarahnya dipertikaikan.... sumber maklumat yg diterima DR yang diguna tu cap ayam. Memalukan kerajaan sahaja. Dah lah berselindung ' di bawah Perdana Menteri' menyebabkan orang malu nak report kepada PM. Baik sungguh pemimpin negara kita kerana mengekalkan ' hantu bungkus YaPIEM' yang 'menikam kerajaan' secara senyap. Inilah contohnya kalau kalian ingin tahu.

    ReplyDelete
  9. Betullllll. Ketua Pengarah YaPIEM tu pandai berlakun mcm idola dia jgk, Si Anwar belalai gajah itu. Dpn PM mengaku org kerajaan. Di belakang dia tetap menikam lumat kerajaan pusat. Dia tetap sokong Anwar yang byk berbudi kpdnya kerana melantik beliau sebagai Ketua Pengarah YaPIEM. Begitu jgk dgn kekawannya yang kini pegang jawatan utama dalam YaPIEM.Tak perecaya tanyalah DS Nazri Aziz yg bnyk tahu aktiviti ' belakang' Ketua Pengarah YaPIEM dan wak-wak dogol yang bersama pasukannya. Minta kerajaan selesai cpt masalah ni sblm PRU 13. Ganti aje musuh dalam selimut spt ini. Langsung tdk menguntungkan kerajaan. Pengerusi BN Wangsa Maju boleh tolong panjangkan perkara ini kepada PM sebelum nasi menjadi tahi.

    ReplyDelete
  10. Saya juga kakitangan awam. Mmg betul ramai di kalangan penjawat awam yg pro pembangkang. Org mcm ni tak boleh diberi muka. suruh dia orang letak jawatan, kerjalah dgn pembangkang. wat ape kerja ngan kerajaan? mengabih boreh aje.

    ReplyDelete
  11. Sy kakitangan krjn gred41.. Erm mungkin ada kebenaran pernyataan anda, tapi perlu sedikit penambahbaikan.. hehe.. Sbnrnye, trend government service yg sokong pembangkang tuh cume melibatkn anak2 jati negeri2 pantai timur (kelantan & Terengganu), Kedah, dan juga Selangor.. Memang amat ketara.. Tapi anak2 jati negeri belah Selatan still sokong kerajaan r.. Terutama skali Johor! Even staff asal dr Perlis pun sgt rmai yg sokong BN.

    ReplyDelete
  12. Betul tu, kakitangan awam yang menyokong pembangkang ini sebenarnya amat pengotor dan menjijikan kerana mereka nie berak dalam pinggan yang mereka makan.

    ReplyDelete
  13. knape BN takut sgt penjawat awam sokong pembangkang...tkut xckup undi yer....

    ReplyDelete
  14. pembangkang ke kerajaan ke sama je. semua manusia biasa. Sapa ada duit dia berkuasa

    ReplyDelete
  15. salam, saya sokong tajuk tu, nak selindung apanya dh tntu diorg kerja kerajaan dan nmpk baik buruk kerajaan. diorg bukan bodoh, masing2 kerja kerajaan mesti cerdik pandai tahu mana baik buruk.
    bab menghentam kerajaan tu dh mmg diorg nmpk salah hentam la balik. kalau tak hentam macam tu je la tak berubah. kalau gaji kerajaan yg bagi tak boleh nak pertikai la, usaha diorg.. takkan esok kalau pakatan rakyat pegang malaysia bn nak cakap balik macam tu kot hehe.. sekadar bagi pendapat

    ReplyDelete
  16. bagus post ni...agak2 kalau PR jadi kerajaan yang mana PRO BN dalam penjawat awam akan letak jawatan x??? sekadar persoalan...

    ReplyDelete
  17. IBU DITA .(Karyawan) terimah kasih banyak Aki atas bantuanya anka ghoib AKI RANGGONG benar-benar tembus mohon maaf AKI ini pengalaman saya...waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka toto...dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar manpus dalam hati kecil saya....dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk...hingga akhirnya saya di kasih inpo teman untuk menjadi member AKI RANGGONG hasil angka ritual ghoib yang di kasih AKI kirim ternyata jitu...akhirnya terbayar hutang saya ini dan saya Membeli 8 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalam saya...untuk yang mau mencoba angka ghoib dari AKI RANGGONG silahkan hub/sms di nomor ( 085-222-967-279 ) ngak usah ragu-ragu...karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI RANGGONG..salam bahagia...!!!




    IBU DITA .(Karyawan) terimah kasih banyak Aki atas bantuanya anka ghoib AKI RANGGONG benar-benar tembus mohon maaf AKI ini pengalaman saya...waktu itu saya pernah minta bantuan pada seseorang yang mengaku pintar meramal angka toto...dan saya harus belajar untuk mendapatkan angkanya sampai saya hutang sana sini tapi apa yang terjadi angka yang saya terimah ngak ada yang keluar manpus dalam hati kecil saya....dimana saya harus bayar hutan yang terlanjur menumpuk...hingga akhirnya saya di kasih inpo teman untuk menjadi member AKI RANGGONG hasil angka ritual ghoib yang di kasih AKI kirim ternyata jitu...akhirnya terbayar hutang saya ini dan saya Membeli 8 unit rumah di Karawang, Tanah Kavling, dan franchise minimarket .hanya sekedar pengalam saya...untuk yang mau mencoba angka ghoib dari AKI RANGGONG silahkan hub/sms di nomor ( 085-222-967-279 ) ngak usah ragu-ragu...karna saya sudah merasakanya..terimah kasih AKI RANGGONG..salam bahagia...!!!

    ReplyDelete