Thursday, October 27, 2011

NIK AZIZ DAH X NK CKP PASAL HUKUM HUDUD






Mursyidul Am Pas itu berkata, sekarang sudah sampai masanya untuk melaksanakan hukum tersebut dan bukannya hanya bercakap kosong.

"Saya sudah berjanji tidak mahu bercakap lagi mengenai hudud. Hanya Mohd. Amar seorang sahaja yang akan cakap mengenai hudud supaya tidak celaru.

"Zaman bercakap hudud sudah habis, sekarang masa bertindak, kita sudah buat jawatankuasa, biar jawatankuasa tentukan," katanya kepada pemberita selepas Majlis Perasmian Perlombongan Interbumi Mining Sdn Bhd dan penyampaian sumbangan sempena Aidiladha 2011 di sini, hari ini.

Beliau bagaimanapun menjelaskan pihaknya tidak memberi tempoh masa tertentu kepada Jawatankuasa Pelaksana Enakmen Kanun Jenayah Syariah (II) Kelantan untuk menyiapkan kajian mereka.


hahahahahaha..dah x nk gaduh dengan DAP lagi ker...

hahahaha

post by Kepala Wangsa

2 comments:

  1. kahkahkah...pork nik ni ingat rakyat bodoh ke dgn sandiwara dia...selagi dia dlm pakatan, dia kena ubah resolusi buku jingGAY tu dulu...masukkan hudud...baru rakyat leh pecaya...kahkahkahkah

    ReplyDelete
  2. Orang tua nyanyok dan bangang ni mmg bahlol tahap gaban. Ckp tak serupa bikin. Dah terlalu sedap jadi MB dan tak mahu turun lagi. Pegi mampos lah sama dia dgn pengikut2 bodoh dia sekali. PRU 13, kita tumbangkan barua2 ni. Kecik2 tak mahu mampos dah tua menyusahkan rakyat Kelantan. Bangsat!!!

    ReplyDelete