Thursday, November 3, 2011

Bukti DS Najib Pemerintah Negara Islam Yg Dihormati!!

Seperti yg diketahui..PM kite DS Najib bersama isteri telah pergi untuk menunaikan Haji..berikut adalah gambar DS Najib di sana yg sedang menunaikan umrah sebelum menanti tibanya hari wukuf..












waahh..siap dapat kawalan keselamatan dari pihak Arab Saudi..untuk makluman anda semua..difahamkan hanya pemimpin negara Islam dan VVIP yg dijemput oleh kerajaan Arab Saudi sahaja yg mendapat kawalan keselamatan seperti ini..dan ini sume datang nya dr Allah SWT..Allah telah memberikan peluang kepada DS Najib untuk menunaikan Haji dengan Aman dan Tenteram..

psst:Anwar bile nk tunai HAJI??

posted by Pandikar Mastoor

4 comments:

  1. Yang Baik Akan Dibalas dengan yang Baik Itu Janji Allah

    ReplyDelete
  2. Berseri seri muka Najib sebagai tetamu Allah

    ReplyDelete
  3. NAJIB pemimpin yg jujur dan iklhas, semoga ALLAH MEBERKATI MALAYSIA. Kepada ANWAR pergilah ke Mekah utk menunaikan Haji,kenapa ANWAR tak pernah pergi UMRAH atau HAJI? ANWAR TAKUT TAK NAMPAK KAABAH DAN MACAM2 TERJADI.JANJI ALLAH ADALAH BENAR.

    ReplyDelete
  4. Sebagai manusia biasa aku juga berharap pada suatu hari nanti Allah akan menggerakkan hati Anwar untok terus bertaubat dengan taubat nasuha dan terus meninggalkan arena politik ....dan tidak ketinggalan juga pada sebilangan pemimpin2 PAS...yang ada sekarang.

    ReplyDelete