Saturday, March 24, 2012

Ezam Ada Bukti Bahawa Anwar Homoseks !!!!

KUALA LUMPUR - Bekas Ketua Angkatan Muda Keadilan,Senator Mohd Ezam Mohd Nor hari ini telah menyatakan bahawa sememangnya Ketua Pakatan Rakyat,Dato Seri Anwar Ibrahim adalah pengamal Homoseks.

"Bukti yang paling jelas adalah berikutan keputusan Mahkamah Persekutuan 2004 ,saya masih ingat lagi ketika itu kerana saya berada di sisi beliau yang ketika itu telah membebaskan Anwar tapi dalam penghakiman bertulis menyatakan dengan jelas bahawa beliau adalah pengamal Homoseks",katanya.

Ditambah lagi dengan isu mengapa Anwar Ibrahim sejak tahun 2004 untuk membersihkan nama beliau dalam mencari kebenaran.Menurut Ezam lagi,pada ketika itu telah meminta Anwar memfailkan kepada Mahkamah Persekutuan untuk menyangkal kenyataan itu,tetapi sehingga sekarang masih lagi belum dilakukan Anwar.

"Dan saya masih ingat,pada masa itu,Anwar telah membuat kenyataan peribadi kepada saya,beliau mahu membuat kenyataan secara umum dan peribadi untuk meminta peguam peguam beliau untuk menyangkal kenyataan itu,dan saya juga ada meminta beliau untuk berbuat demikian,tetapi beliau tidak melakukannya".

"Dia tidak buat sebab apa?sebab dia tahu kebenaran tidak berpihak kepada dia"tambah beliau lagi.

Sumber : KL POS

0 comments:

Post a Comment