Tuesday, December 4, 2012

Ekslusif..Klip Video Ini Membuat Anwar Ibrahim Ketaq Lutut..Hancur PR Sebelum PRU 13



Pelbagai tomahan dan fitnah dilemparkan pihak Pembangkang ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor sejak sekian lamanya. Malah saban hari ada sahaja fitnah yang baru yang mana dicipta pihak pembangkang dalam memastikan imej Perdana Menteri dan Isteri dapat dijatuhkan mereka ini apatah lagi dengan menghadapi PRU 13 yang akan tiba tidak lama lagi.

Kenyataan Anwar Ibrahim dalam sidang media semalam :

"PKR supremo Anwar Ibrahim today denied that the opposition was responsible for the recent controversial claims made by businessman Deepak Jaikishan against the Umno leaders."

Betul ke Anwar Ibrahim dan PKR tidak terlibat? Jika tidak terlibat bagaimana pula dengan video dibawah ini? Meh kita layan, dan dengar betul betul segala yang dinyatakan dalam video dibawah ini.



Video diatas merupakan satu rakaman sulit yang mana menjelaskan kepada kita bahawa Deepak Jaikinshan sebenarnya telah berjumpa dengan Anwar Ibrahim sebelum serangan ke atas Dato Sri Najib Tun Abdul Razak dan Datin Sri Rosmah Mansor dilancarkan pada 27hb November lalu.


KONSPIRASI dan itulah jawapan paling tepat tentang pekara ini bersandarkan kenyataan Deepak sendiri bahawa segala rekayasa yang ditimbulkan kebelakangan ini adalah hasil perancangan dan Konspirasi jahat Anwar Ibrahim dan sekutu mereka ke atas Najib Razak dan Rosmah Mansor.

Hahhahaa....Sepandai pandai tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua..

2 comments:

  1. Padan Muka anwar. Kantoi jugak..
    bagus kerna berani mendedahkan..

    ReplyDelete