Monday, March 18, 2013

Panas!! Nik Aziz Percaya Individu Dalam Raja Goyang Adalah.....???


Kalau ikut kenyataan di atas, Nik Aziz setuju yang kena serang peribadi adalah Anwar. Bermakna Nik Aziz percaya itu gambar Anwar? Apa sudah jadi? Anwar ingat semua yang berlaku adalah salah UMNO. Apakah hanya UMNO yang bermusuh dengan Anwar?

Sudah lupakah Anwar bahawa PAS dan DAP juga sudah begitu lama berdendam dengan Anwar? Siapa yang tahu Anwar akan berada di sesuatu tempat dan kamera tertutup boleh dipasang untuk memerangkap Anwar?

Sudah pasti orang yang dekat dengan Anwar tahu segalanya. Sudah pasti ini adalah satu lagi serangan untuk tidak membenarkan Anwar Ibrahim terus mendominasi pakatan pembangkang. Segalanya mungkin. Oleh itu, jangan cepat menuduh dengan ayat "fitnah jijik" sedangkan penutur itu sendiri melakukan perkara yang jijik.

Sumber

5 comments:

  1. Bukan hal cincang tapi kalau betul orang tu Anwar Ibrahim wajarkah orang2 PAS mengangkat dia jadi Ulul Amri? Ingatlah bala yang lebih besar dari Tuhan jika kita subahat meletakkan manusia yang penuh noda menjadi Ketua. Jangan pejamkan akal pemikiran anda.

    ReplyDelete
  2. Nuar kaya dgn duit saman, tapi bukan menang saman melalui kisah2 seksnya. Kali ini pun x de beza, x de sapa yg beliu akan saman sebab pelakunya tidak lain dan tidak bukan..... dia. Tanya sama nuar kenapa belalainya bengkok...

    ReplyDelete
  3. Apa nak dihujah dengan NIk Aziz ... Nik Aziz bukan pandai berhujah pun sebab kalau nak berhujah perlukan Ilmu ... Ilmu Nik Aziz? Kalau pasal sirah Nabi pun masih keliru macamana nak cerita bab akidah dan sebagai nya. Ketua pemuda PAS berhujah dengan Khairi pun kalah. Secara prinsipnya PAS dan PKR memang tak boleh berhujah pun... yang dia orang tahu berceramah dan seterusnya menuduh orang ini dan itu...

    Rasanya Nik Aziz tak pernah dengar Mat Sabu berceramah kot ....Naib presiden PAS tuuu.... Penuh dengan kata nista... penuh dengan ejekan dan selalu merendah-rendahkan orang. Mana ada ilmu dalam ceramah mat sabu ... malah rasanya boleh dapat dosa dengar ceramah mat sabu..

    Agaknya Nik Aziz tak pernah dengar kata-kata yang keluar dari Haji Hadi yang selalu memandang hina kepada orang yang bersetuju dengan PAS..

    Dalam hal ini ...kita nak pilih Pemimpin Tertinggi Negera... dan PAS selalu mengatakan Anwar bersih bak kapas... PKR mengatakan Anwar anugerah tuhan kepada rakyat Malaysia.... tapi apa yang ditunjukkan (Bukan oleh orang UMNO pun) adalah untuk membuktikan bahawa Anwar memang tak layak untuk menjadi PM malah tak layak pun untuk menjadi calon.

    Saya cadangkan kepada orang-orang PAS ...ambil gambar ini dan cari seorang yang betul-betul pakar dalam 'face recognition' dan juga dalam 'Super imposed' dan minta pendapat mereka. Jika memang gambar ini direka-reka ... sebarkan agar dapat dibersihkan nama Anwar dan dipadamkan api fitnah ini.


    ReplyDelete
  4. Skrip lama berulang..kisah video seks keluar menjelang PRU..
    Sendiri buat..sendiri sebar..then kata semua fitnah Umno..semua dicipta untuk meraih undi simpati..sumpah laknat akan dibuat menjelang PRU..sbb sumpah mungkin mengambil masa bertahun untuk nampak kesannya..sebab tu dia tak nak sumpah masa awal2 dulu..
    Wait and see..lepas ni mesti ada klon anwar muncul buat statement pelaku video dulu dan sekarang adalah bukan anwar..

    ReplyDelete
  5. Org tua tu dah patut bersara...dok kemas rumah

    ReplyDelete