Sunday, April 14, 2013

Dato' Dr Shafei Abdullah- Jangan Tersalah Pilih!!


      Jangan Tersalah Pilih..itu pesan YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah..dalam ucapan beliau semasa di PPR Sri Kedah Taman Melati itu YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah juga berpesan supaya para pengundi ataupun rakyat harus berfikir sebelum membuat keputusan undi mengundi siapa pada PRU13 ini.

      Pada YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah, PRU13 kali ini merupakan pilihanraya yang amat penting kerana pada PRU 13 ini mampu mempengaruhi masa depan negara yang sedang dibina berteraskan kepada Wawasan 2020

       Dalam ucapan beliau,YBhg Dato' Dr Hj Mohd Shafei Abdullah berkata para pengundi harus meneliti 'track record' yang telah dihasilkan oleh kerajaan Barisan Nasional selama ini yang telah banyak memberi manfaat kepada rakyat di Malaysia

      Beliau turut mengingatkan para pengundi tidak menggunakan kaedah cuba-cuba pada pilihan raya kali kerana jika para pengundi tersalah memilih, mereka akan menanggung derita selama 5 tahun.

2 comments:

  1. Secara jujurnya sy telah mengundi PR pd pilihanraya yang lalu. Namun ternyata pemimpin PR yang dilantik telah mengkhianati undi para pemilihnya apabila bertindak keluar dari PR dan menjadi parti bebas. Sepanjang 5 tahun di Parlimen Wangsa, tiada pernah kelihatan kelibat parti PR turun berjumpa rakyat dan menangani masalah yang ada. Hanya kelihatan Dato Shafie dan Dato YTL yang berusaha keras mengunjungi para penduduk disini. Syabas diucapkan pada Dato yang tidak berputus asa berkhidmat untuk penduduk disini. Saya cuma berharap pembangunan yang ada dpt diteruskan, disamping perlunya pihak Dato membuat sedikit perubahan menangani isu-isu sosial yang semakin tenat kebelakangan ini. Sy berharap pendekatan dan nilai2 dari sisi agama dapat diterapkan ke dlm pentadbiran dan perjuangan dato untuk melahirkan warga yang lebih baik. Insya-Allah undi kami milik Dato pada kali ini. Moga tidak disia-siakan...amin.

    ReplyDelete