Tuesday, August 14, 2012

Pembohongan P.Balasubramaniam Didedahkan! (Part 1)


Masih ingat penyiasat persendirian P.Balasubramaniam yang membuat akuan bersumpah tentang pembunuhan Altantuya Shiiribu oleh Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor tidak lama dahulu? Adakah anda masih ingat bagaimana akuan bersumpahnya telah digunapakai oleh Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat untuk menyerang Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, atau lebih tepat lagi menfitnah pasangan suami isteri itu.

P.I Balasubramaniam merupakan antara PELAKON dan WATAK PENTING yang berjaya dihangatkan oleh Anwar Ibrahim dalam usaha Ketua Pembangkang Malaysia itu untuk menjatuhkan Najib Abdul Razak dan menggulingkan Kerajaan Barisan Nasional yang dipilih oleh rakyat.

Justeru apabila Raja Petra Kamaruddin, orang yang bertanggungjawab mempopularkan pembunuhan Altantuya Shiiribu dengan pembabitan Najib Abdul Razak dan Rosmah Mansor, sekali lagi mendedahkan bahawa P. Balasubramaniam sebenarnya adalah alatan fitnah Anwar Ibrahim, kebanyakan pecacai Pakatan Rakyat, khususnya yang berkiblatkan Anwar Ibrahim jadi tidak tentu arah.

Sel13.com akan membuat pendedahan siapa sebenarnya P. Balasubramaniam dan mengapa dia ingin benar pulang ke Malaysia.

P. Balasubramaniam merupakan penyiasat persendirian yang diupah oleh Abdul Razak Baginda untuk ‘memerhatikan’ Altantuya Shiiribu yang telah memeras ugut Abdul Razak dan krisis atau lebih tepat lagi skandal cinta tiga segi. Untuk lebih mencantikkan jalan cerita, P. Balasubramaniam pula dikatakan sebagai proksi Razak Baginda dalam Perimekar.

Pada muka surat 4 daripada dokumen 146 daripada 153 dokumen yang diserahkan kepada mahkamah Perancis berhubung siasatan kontrak kapalselam Scorpene, Polis Kebangsaan Perancis menyatakan:

In the chapter entitled ‘Commercial Partners’, Didier Arnaud said, “On l August 2000, we signed a cooperation business contract with THOMSON INTERNATIONAL ASIA defining our respective responsibilities. Whateverone may think about the appropriateness of such an agreement, it seemscertain that this must be made for the success of the operation. The PERIMEKAR team has evolved over the past year, and with the eviction of Tan Sri Razali and Pintar group, Suhaidi bin Sulaiman, Rosli Rahman and BALA SUBRAMANIAM took charge of PERIMEKAR, also supported by IsmailNoor who had sidelined Jasbir CHAHL.”

klik sini

0 comments:

Post a Comment