Tuesday, October 11, 2011

Nik aziz berhati BINATANG !!!



Berpewatakan warak , berserban tak kira siang malam tapi hakikatnya?. Panas hati bila cerita tentang salah seorang orang penting yang bernaung di atas Pakatan Rakyat iaitu Parti Islam Semalaysia (PAS) . Apa lagi yang tak puas hati dengan Perdana Menteri kita apabila si warak itu sudah sihat dan pulang ke Kelantan mengajak rakyat Kelantan buat solat hajat mendoakan Perdana Menteri kita mati.

Orang macam ni yang dikatakan seorang yang berilmu agama tinggi , sembahyang 5 waktu sehari tak tinggal.Tetapi mendoakan seseorang itu mati . Didalam Islam , Allah S.W.T tidak pernah menyuruh umatnya mendoakan seseorang itu dengan perkara yang tidak baik.

Diwaktu Nik Aziz datang ke Kuala Lumpur untuk merawat sakitnya , Perdana Menteri kita melayan dengan penuh hormat.Disediakan Riders(polis escot) , ditempatkan di wad Diraja di Hospital Kuala Lumpur (HKL).Perdana Menteri kita mahukan semua berjalan lancar kerana mahu menyenangkan Nik Aziz.Tetapi apabila sudah sembuh , mendoakan pula Perdana Menteri kita agar cepat mati.

Ini kah orang yang kita hendak hormati?.Kita dah boleh menilai mana baik dan mana buruk . Jadi lu orang fikir la sendiri.

Posted by Gempur Wangsa

4 comments:

  1. Guess just leave him alone. Let Allah The Almighty makes decision on him.

    ReplyDelete
  2. Itulah contoh Iblis. Dia ketua malaikat dan dia paling warak.

    N.ajis sedang melalui jalan itu....

    ReplyDelete
  3. we can't let him abused Islam again and again! people like him always make another confuse!!!

    ReplyDelete
  4. This Nicky N.ajis is them bustard.He thought he will be in heaven a.He always make people confuse with his statement.When thing happen to Pas camp it OK but if happen to BN camp it wrong doing.
    This olsman thought he ulamak besar-Hudud is not belong to Pas.

    ReplyDelete