Thursday, June 14, 2012

Janji Ditepati, Terima Kasih Dato Shafei



Dato Dr Hj Mohd Shafei Abdullah ( Pengerusi Barisan Nasional Wangsa Maju / Ketua UMNO Bahagian Wangsa Maju ) telah mengotakan janjinya kepada rakyat di Parlimen Wangsa Maju.


Beliau menyampaikan sumbangan kepada mangsa banjir lumpur yang berlaku baru - baru ini, antara kampung yang terlibat ialah Kampung Bandar Dalam, Kampung Puah Lembah, Kampung Setia Jaya.

Ini membuktikan bahawa Kerajaan Barisan Nasional adalah sebuah kerajaan yang mengotakan janjinya dan tidak membuat janji palsu seperti kerajaan di Selangor. Iaitu kerajaan Pakatan Rakyat.



Dalam majlis yang cukup ringkas itu, adalah amat bermakna kepada mangsa - mangsa banjir ini kerana mendapat sumbangan sekurang kurangnya dapatlah meringankan beban yang ditanggung mereka. Klik di sini


Mengulas mengenai isu projek "river of life" yang dijalankan berdekatan sungai di Gombak sehingga mengakibatkan air naik dan banjir, Beliau berkata bahawa Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar iaitu YB Dato Raja Nong Chik Bin Dato Raja Zainal telah menyiasat perkara ini dan akan diperbaiki supaya kejadian banjir yang boleh dikatakan teruk ini tidak berulang lagi. InsyaAllah

KAMI SOKONG DATO SHAFEI

JANJI DITEPATI, PEMIMPIN DIPERCAYAI

TERIMA KASIH KERAJAAN BARISAN NASIONAL

1 comment: