Monday, June 18, 2012

Majlis Penyerahan Netbook 1Malaysia

Selepas 2 siri penyerahan Netbook 1Malaysia yang sebelum ini menyasarkan pelajar-pelajar sekolah sebagai penerima, semalam 17 Jun 2012 bertempat di Dewan Taman Setapak sekali lagi Majlis Penyerahan Netbook 1Malaysia telah dilangsungkan.


Majlis yang bermula pada jam 9.00 malam ini telah dirasmikan oleh Dato Dr Hj Mohd Shafei b Abdullah selaku Ketua Bahagian UMNO Wangsa Maju.
turut hadir pada majlis tersebut adalah pemimpin-pemimpin Parti Komponen Barisan Nasional yang lain serta ahli-ahli jawatan kuasa UMNO Bahagian Wangsa Maju yang lain.

tetapi berbeza pada majlis penyerahan siri ke-3 ini apabila menyaksikan hanya sekitar 15 orang pelajar sahaja yang menerima bantuan.

pada majlis semalam, menyaksikan hampir 300 masyarakat pelbagai golongan menerima Bantuan Netbook tersebut.

mereka terdiri daripada masyarakat Wangsa Maju yang berbilang kaum yang terdiri daripada wakil-wakil daripada surau, masjid, kuil, serta tokong di sekitar Parlimen Wangsa Maju.

Tujuan bantuan netbook ini diberikan kepada mereka agar dapat memudahkan segala urusan dan aktiviti yang ingin dijalankan di surau, masjid, tokong, serta kuil.






Lagi Gambar Klik Di Sini

TERIMA KASIH DATO SHAFEI !!
TERIMA KASIH KERAJAAN BARISAN NASIONAL!!
RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN!!

0 comments:

Post a Comment