Sunday, March 11, 2012

Cerita serupa ANJING!!!!

Datuk Zulkifli Noordin (Ahli Parlimen Kulim - Bandar Baharu)

"Cubaan pembangkang untuk meraih kepentingan politik atas keprihatinan kerajaan merupakan hipokrit terbesar kerana sebelum ini mereka juga yang mahu mengurangkan lebih 70,000 kakitangan awam".kata Datuk Zulkifli.

Pembangkang mendakwa kononnya penyelarasan gaji kakitangan awam yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak adalah hasil perjuangan mereka bukan sahaja memalukan malah disifatkan sebagai perbuatan jijik..

Datuk Zulkifli berkata, sekarang Datuk Seri Anwar dan puak - puak parasitnya melalak konon mereka hero memperjuangkan hak kakitangan awam tapi tengok bagaimana layanan mereka terhadap kakitangan awam di Selangor terutama dalam isu pemberian bonus..

Jangan nak cakap banyaklah kerajaan Pakatan Rakyat , jangan nak pilih kasih, seperti di Selangor hanya syarikat milik kerajaan (GLC) selangor sahaja yang diberi bonus, kakitangan awam negeri itu langsung tidak dipedulikan. Sekarang pembangkang pula yang hendak bercakap pasal tidak menjaga kebajikan penjawat awam pula..

ermmm....

1 comment:

  1. tiap2 pemimpin PR ni muka diorg dah tebal...kulit muka macam tembok..

    keje tak tau nak buat tapi org punya keje... kata keje dia... hampehhh...

    ReplyDelete