Wednesday, November 28, 2012

5 comments:

  1. Pergh... puak pakatan dtg perhimpunan umno, dorg siap iring kluar, siap pesan jln hati2.. kalau puak umon dtg perhimpunan pakatan, kalau tau arwah la semue, bukan pakatan la namenyer.... ini bukan fitnah, tgk bukti mase bersih cukup la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno la.. bukan umon.. huhu...

      Delete
  2. Alah dah terdesak. Ini peluang terakhir untuk buat kacau supaya boleh lah campurtangan asing dan rampas kuasa ni macam Spring Arab ha ha ha.

    Cita cita tinggi nak ubah perlembagaan, hak Melayu dan Raja raja.

    Kita harus berhati hati.

    ReplyDelete
  3. Spesis BEROK, KERA, SIAMANG, LOTONG, UNGKA, MAWAS, MONYET, SENEKOH, CIMPANZEE dan seangkatan dgnnya mana ada perasaan malu..

    Cuba tgk muka2 tu korang letak ler nama2 yg aku senaraikan bersesuaian dgn muka2 spesis diatas....

    ReplyDelete
  4. Ape la hantu ni....eh..adakah ahli UMNO hadir Persidangan kau orang?Dasar anak haram....mau buat kacau rumah orang!

    ReplyDelete