Sunday, January 20, 2013

Menjelang PRU13:7 Perkara Bakal Diharamkan Nik Aziz!!!



KOTA BHARU: Datuk Seri Najib Razak menjanjikan tujuh perkara akan dilaksanakan Barisan Nasional (BN) jika berjaya merampas Kelantan daripada PAS pada Pilihan Raya Umum Ke-13 tidak lama lagi.

Akan membina Lebuh raya Kuala Krai-Kota Bharu.
Membina stadium baru.
Mengatasi masalah air.
Membina 3,000 rumah Perumahan Rakyat 1Malaysia (PRIMA).
Membina UiTM bandar Kota Bharu.
Membina masjid negeri bernilai kira-kira RM50 juta.
Menyediakan perkhidmatan bas Rapid Kota Bharu.


Perdana Menteri berkata demikian ketika merasmikan program Jelajah Janji Ditepati peringkat Kelantan di Tunjung dekat sini, sebentar tadi.

Jestru, Nik Aziz mungkin akan mengharamkan 7 perkara di atas sekiranya rakyaat Kelantan memilih untuk "menukar" kerajaan negeri dalam PRU 13 nanti semata-mata kerana telah jemu dan jelak dengan  kegagalan parti "Islam" yang jelas telah gagal menjalankan tugasnya kepada rakyaat Kelantan.

Berselindung disebalik nama "Islam" siapa sahaja yang menentang mereka bakal dikafirkan dan menyokong sekutu mereka seperti DAP pula bakal mendapat pulangan pahala dan syurga.

1 comment:

  1. Pemberian kerakyatan kepada warga asing lebih sejuta dan keturunan depa sebelum merdeka dan selepas merdeka. Adakah sesuatu referendum telah di rujuk kepada umat Melayu sebelum menerima cadangan tersebut. Buat macam brunai. datuk sampai cicit bagi PR je sampai mati....

    ReplyDelete