Wednesday, November 14, 2012

5 comments:

  1. PAS hari ini telah diserapi ideologi kominis. Pemimpin2 PAS disekeliling Nik Aziz n Hj.Hadi adalah golongan Yahudi.Kalau nak kembali keperjuanagn asal PAS perlu buang semua kepimpinan PAS yg ada pada hari ini bermula dgn Tim.dan Naib2 Presiden.Allahuakbar.

    ReplyDelete
  2. dah ramai dari kalangan ahli2 pas yg sedar kepincangan yg berlaku dalam parti... pejuangan pas dah hancorr kerana dunia

    ReplyDelete
  3. Gua masih ingat lagi betapa hebatnya puak2 PAS ini mengutip derma bagi mangsa Mamali di setiap surau, masjid dan semua kampung, bandar dan negeri. Setiap hari jumaat, setiap minggu, setiap bulan dan setiap tahun. Berjuta-juta wang telah di kutip. Tetapi akhirnya kemana pergi semua itu. Lesap bersama pemimpin-pemimpinnya. Satu sen pun balu dan anak yatim tersebut tidak menerima nya. Di manakah amanah yang anda pegang. Kini ketahui lah bahawa kesesatan mu kini sudah semakin nyata dan mula terserlah.

    ReplyDelete
  4. PAS dah mcm hanjeng kurap dlm pakatan rakyat. menyalak dgn garang bila disuruh oleh si BABI DAP dan pemain bontot. bila ada isu agama segalanya halal jika wpun si BABI membaca ayat al quran yg langsung tidak betul tetapi pengikut PAS bertakbir bersuka ria sedangkan sibodoh2 itu tidak langsung sedar mereka sedang masuk jerat. tidak pernah PAS dari kepala sampai ke ekor membantah si kafir harbi babi itu membaca quran yg salah.... yg bodoh di sini adalah pengikut2 PAS yg rata2 tak habis sekolah !!!! semuanya sgt mudah dan senang ditipu oleh sibabi yg berpendidikan ..... pengikut PAS adalah umpan utk dinosaur politik DAP dan PKR .... yg selalu merusuh di jalan2 adalah golongan rendah yg gagal di sekolah rendah yg diupah nasik bungkus oleh si keparat politik yg menghancurkan melayu dan islam ini. PAS yg bodoh.. sudah ada melayu yang berkuasa, beralih kepada melayu yg berhati yahudi dan berpaksikan LGBT....

    ReplyDelete
  5. Dakwaan berlaku penyelewengan tabung Memali pernah dibuat sewaktu Ustaz Fadzil Noor masih ada lagi. Laporan polis dibuat. Siasatan dibuat oleh unit yang paling professional dikatakan dari Bukit Aman. Pihak yang dituduh berjaya mengemukakan catatan akaun yang sempurna tanpa sepicing pun penyelewengan.

    Isu lama dikitar semula sbb BN dah tak dak isu :)

    ReplyDelete