Tuesday, September 4, 2012

ANWAR TAK IKTIRAF RUKUN NEGARA


Inilah sikap Ketua Pembangkang. Tidak menghormati langsung Rukun Negara tetapi mahu berbicara tentang perpaduan. Bayangkan jika garis panduan perpaduan yang digarap buat rakyat Malaysia tidak dihormati, apakah Anwar bercita-cita menyatukan rakyat Malaysia?

Inilah bukti bahawa niatnya hanya untuk menghuru-harakan Malaysia. Mungkinkah objektifnya hanay mahu melihat Melayu tersungkur? Anwar Ibrahim sudah tidak layak untuk berbicara tentang perpaduan lagi. Jika rukun negara pun tidak dihormati maka tidak mustahil jika dialah pelopor penolak keamanan di Malaysia.

Lihat sendiri video di bawah dan amati betul-betul. Memang Anwar bukan sahaja tak angkat tangan untuk berikrar malahan dia tidak bersama-sama membaca ikrar tersebut.








1 comment:

  1. hanya YDP Agong sahaja yv tidak perlu mengangkat tgn semasa bacaan ikrar termasuk berdiri ketika lagu negara ku. adakah B.AB.I ini tgh berangan jadi president republik malaysia, maka rakperlu baca ikrar? ahlul2 sorga pas dan pencacai pr semua, korang pikirkan la sendiri. APTB....

    ReplyDelete